نباید دعواهای سیاسی داخلی ما را از جنایات آمریکا غافل کند


نباید دعواهای سیاسی داخلی ما را از جنایات آمریکا غافل کند

قزوین - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه لازم است نسل امروز سیاهه جنایت آمریکا را بشناسد، گفت: نباید دعواهای سیاسی داخلی ما را از آمریکا و جنایت‌های او غافل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در همایش بررسی ابعاد حقوقی جنایات دولت تروریست ایالات متحده آمریکا بر علیه مردم ایران که پیش از ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی قزوین برگزار شد با اشاره به شهدای دهه ۶۰ که دست جنایتکار آمریکا و منافقان دست پرورده آن بیش از ۱۷ هزار نفر از عزیزان این ملت را از ما گرفت اظهار کرد: ما از جانب تمام مخاطبین می‌گوئیم که حق خود را قدرتمندانه از آمریکا می‌گیریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه رزمندگان جبهه مقاومت مشتی محکم بر آمریکا زده‌اند، بیان کرد: دشمن اول ملت ایران آمریکا است که در همه مشکلات کشور نقش اساسی دارد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها ۶ هزار نیروی پژاک در شمال غرب نزدیک مرزهای ما مستقر و در جنوب شرق تروریست‌های را مسلح کردند تا ایران را مورد تعرض قرار دهند اما مردان الهی این سرزمین با دادن خون خویش خوش درخشید و سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و حبیب جبهه مقاومت به عنوان ستارگان تابناک مقاومت شرارت‌های آمریکا را با خون خویش به شکست کشاندند.

این مسئول گفت: ما آمریکا را در میدان حلب و استان دیرالزور دیده‌ایم و می‌دانیم که احمق‌تر از آمریکا خود اوست.

وی تاکید کرد: ما لیست جنایات آمریکا را در حافظه تاریخی خود ثبت کرده و برای هریک از اقدامات او راهکارهایی متناسب با خود او داریم.

این مسئول عنوان کرد: آمریکا، غرب را به صورت احمقانه دنبال خود کشید و آنها در بمباران شیمیایی و کمک‌های تسلیحاتی با آمریکا بودند.

وی با بیان اینکه لازم است نسل امروز سیاهه جنایت آمریکا را بشناسد، بیان کرد: نباید دعواهای جزئی داخلی ما را از دشمن بزرگ یعنی آمریکا و جنایت‌های او غافل کند.

این مسئول تصریح کرد: دستگاه قضا با دفاع از حقوقی ملت نقطه امیدی را در دل مردم ایجاد می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی