اصولی: کامرانی‌فر اصرار داشت قطع همکاری کند/ نظر تاج و هیات رییسه ادامه همکاری با شمسایی است


اصولی: کامرانی‌فر اصرار داشت قطع همکاری کند/ نظر تاج و هیات رییسه ادامه همکاری با شمسایی است

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: کامرانی‌فر اصرار داشت در فدراسیون نباشد.

به گزارش رکنا، احسان اصولی در مورد جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه رسمی نبود ولی به هرحال در اولین روز کاری رییس فدراسیون فوتبال و تکمیل هیات رییسه در این شرایط، دوستان در کنار هم جمع شدند.

وی افزود: اول از همه کناره‌گیری دبیرکل فدراسیون فوتبال را داشتیم. کامرانی‌فر از این سمت اعلام کناره‌گیری کرد. علی‌رغم اینکه دوستان تمایل داشتند او ادامه همکاری داشته باشد اما اصرار بر این داشت نباشد و در جای دیگر و موقعیت دیگری بتواند به فوتبال کمک کند و در نهایت مورد موافقت قرار گرفت. در این جلسه از او تقدیر و تشکر شد و تودیعی هم اتفاق افتاد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های تیم ملی برای جام‌جهانی و اینکه گفته شده بود مدیران قبلی با یک اسپانسر برای قرارداد 200 میلیارد تومانی به توافق رسیده‌ بودند، تصریح کرد: بحث قرارداد‌ها و حامی‌های فدراسیون طی یک آیین‌نامه و فرآیندی اداری رخ می‌دهد. اینطور نیست که یک فرد به این نتیجه برسد و بتواند کار را انجام دهد. باید فرآیند طی و فراخوان‌ها داده شود. در یک شرایط عادلانه و قانونی باید این اتفاق رخ دهد. در این حوزه اقدامات اولیه که بحث‌های کارشناسی است شکل گرفته و مذاکراتی نیز انجام شده است. وفتی فراخوان‌ها صادر و پیشنهادات دریافت شود، مثل بحث برند لباس‌های ورزشی، کار انجام خواهد شد.

اصولی درباره وضعیت سرمربی تیم ملی و اینکه تاج اعلام کرده بود برای بازگشت کی‌روش اقدام خواهد کرد، گفت: در این باره صحبتی نشده است. چیزی که برای همه ما اهمیت دارد و رییس فدراسیون نیز بارها در صحبت‌هایش روی آن تأکید داشته است، بحث انسجام و نتیجه‌گیری تیم ملی در جام‌جهانی است. امروز در این باره بحثی مطرح نشد، ولی خواهشم از همه رسانه‌ها و دلسوزان این است که در این مدت باقیمانده کمک کنیم تا تیم ملی نتیجه بگیرد و دل میلیون‌ها هوادار شاد شود. همه باید در مسیری کار کنیم که از ایجاد تنش و نگرانی در تیم‌های ملی و بین بازیکنان پرهیز کنیم و در یک فضای متحد به مسابقات برویم.

وی درباره غیبت ماجدی در جلسه امروز اظهار داشت: ماجدی احتمالاً خسته بوده است یا هر چیز دیگری به هر حال در جلسه حضور پیدا نکرد و عدم حضورش دلیل خاصی نداشته است. ساکت هم تیم‌شان بازی داشته است. قنبر‌زاده نیز به دلیل جلسه‌ای که با حضور رییس جمهور داشت، با تأخیر آمد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت شهره موسوی و نایب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال بیان کرد: شرایط بلاتصدی شدن یک پست در هیات رییسه مشخص است. طبق اساسنامه یک عضو هیات رییسه اگر در چهار جلسه متوالی حضور پیدا نکند، باید جایگزین او معرفی شود، ولی تاکنون ما ابلاغی برای برگزاری جلسه به وی نداشتیم. امیدوارم با پیگیری‌هایی که در حال انجام است مشکل او برطرف شود. موضوع بانوان برای فدراسیون خیلی مهم است و باید طبق اساسنامه در این مورد عمل کرد.

«با توجه به اینکه ماجدی صراحتاً اعلام کرده است با برکناری اسکوچیچ مخالفت خواهد کرد، موضع شما به‌عنوان عضو هیات رییسه چیست؟»، وی در پاسخ به این سؤال تصریح کرد: این موضوع از ابعاد مختلف باید مورد بحث قرار بگیرد و جمیع جهات در نظر گرفته شود. نظر بنده به‌عنوان عضو هیات رییسه این است که باید به بهترین حالت ممکن این اتفاق رخ بدهد. در هیات رییسه تصمیم فدراسیون می‌شود، تصمیم هیات رییسه و ما باید به آن پایبند باشیم.

وی درباره بحث استعفای حمید استیلی و وحید شمسایی نیز گفت: استیلی که استعفا نداده است، ولی شمسایی به‌صورت شفاهی استعفا کرده که من چند بار با ایشان صحبت کردم. نظر آقای تاج و هیات رییسه ادامه همکاری با او است. هنوز مکتوب به ما استعفا ارائه نشده است و ما از او خواستیم که این کار را انجام بدهد که گفت این کار را هم خواهد کرد. با تلاش‌هایی که از دیروز تا الان داشتیم امیدواریم در خدمت شمسایی باشیم، ولی او نپذیرفت و ای کاش که بپذیرد. تیم ملی فوتسال در اردوست و تیم قرار است به مسابقات تایلند اعزام شود. فردا صبح تمرین داریم و امیدواریم وحید شمسایی تصمیمش را عوض کند. وی هرچه از فدراسیون و کمیته فنی می‌خواست ما انجام دادیم. خودش گفت سرباز است و یک سرباز باید در میدانی که وارد شده است بماند. منتظریم که نظر نهایی او را بگیریم و اگر نظر مکتوبی هم است باید به دست ما برسد. مسابقات فوتسال اهمیت زیادی دارد و باید هرچه زودتر تصمیم‌گیری شود. همه اعضای هیات رییسه و تاج با او در تماس بود و امیدواریم نظر‌ش عوض شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد بحث روادید بازیکنان تیم ملی تصریح کرد: فرایند روادید شینگن طولانی است و لیست نهایی سرمربی تیم ملی نیز زمانی اعلام می‌شود که فرصتی برای گرفتن روادید نخواهیم داشت، بنابراین لیستی ارائه شد تا کارهای گرفتن روادید انجام شود و وقتی لیست نهایی اعلام می‌شود کارهای اداری اولیه انجام شده باشد. تعداد زیادی از لژیونرها ویزای شینگن دارند و مشکلی نیست، ولی برای داخلی‌ها جهت گرفتن روادید شینگن لیستی ارائه شد تا کارهای روادید انجام شود.

اصولی راجع به پخش بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در اردوی اتریش بیان کرد: این موضوع در آخرین کمیسیون معاملات مطرح شد. بحث اسپانسر و تبلیغات دور زمین چون میزبان هستیم برای ما خواهد بود و حتی پخش تلویزیونی برای ایران است. مراحل کارها با کارگزار در حال انجام شدن است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فرد جدیدی برای روابط عمومی فدراسیون انتخاب شده است، گفت: نه، البته بحث دپارتمان‌ها در حوزه اختیارات دبیرکل است. الان صحبتی نشد. خیلی از دوستانی که گفتند استعفا داده‌اند، باید مکتوب استعفای خود را ارائه کنند. تغییرات فعلاً در حوزه دبیرکل بوده که از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته