دتمار هامان:/ این لیورپول فقط یک نقطه ضعف دارد


دتمار هامان:/ این لیورپول فقط یک نقطه ضعف دارد

دتمار هامان، هافبک سابق لیورپول مدعی شد این باشگاه به یک هافبک جدید نیاز دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ چند روز قبل در اظهارنظری جالب مدعی شد در مورد ترکیب تیمش دچار اشتباه شده و بر خلاف نظرش، این تیم به یک هافبک جدید نیاز دارد. البته کمتر از 48 ساعت به پایان پنجره تابستانی باقی مانده و کار آنها برای یافتن هافبک جدید بسیار دشوار خواهد بود. اما دتمار هامان، میانگین گلزنی خط میانی لیورپول را پایین دانسته و تاکید کرد این تیم به گزینه‌های جدید نیاز دارد.

دتمار هامان:/ این لیورپول فقط یک نقطه ضعف دارد

دتمار هامان گفت: "فکر می‌کنم لیورپول به یک هافبک با توانایی‌های هجومی نیاز دارد. شما به کورتیس جونز، هاروی الیوت یا تیاگو نگاه کنید، همه آنها بازیکنانی شبیه به هم هستند. من فکر می‌کنم لیورپول بازیکنی مانند جولینتون از نیوکسل را در ترکیب نیاز دارد. به ندرت بازیکنان خط میانی این تیم موفق به گلزنی می‌شوند. سال گذشته فکر می‌کنم آنها 12 یا 13 گل توسط بازیکنان خط میانی به ثمر رساندند و فکر می‌کنم فابینیو حدود هفت بار موفق به گلزنی شد و این به این معنی است که بقیه بازیکنان خط هافبک فقط پنج گل به ثمر رساندند.

من فکر می‌کنم این پاشنه آشیل ترکیب لیورپول است. صرف‌نظر از مصدومیت‌ها، فکر می‌کنم اگر ترکیب لیورپول را بررسی کنید متوجه می‌شوید آنها دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای دارند و در خط دفاع و حمله نیز هم عالی هستند. البته فرصت کمی تا پایان پنجره نقل و انتقالات باقی مانده است و من خیلی مطمئن نیستم که لیورپول بتواند بازیکن جدیدی جذب کند. اما اگر این تیم فقط به تقویت یک پست نیاز داشته باشد، قطعا خط میانی است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !