توپ در زمین واشنگتن است/ آماده دفاع از حریم دریایی خود هستیم


توپ در زمین واشنگتن است/ آماده دفاع از حریم دریایی خود هستیم

رئیس پارلمان لبنان ضمن تاکید بر انسجام قوی با حزب الله لبنان به موضع گیری درباره ترسیم مرز دریای با رژیم صهیونیستی هم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در اظهارات خود به مناسبت چهل و چهارمین سالروز ناپدید امام موسی صدر تاکید کرد: هر که به اختلاف میان جنبش امل و حزب الله لبنان امید دارد، متوهم است.

وی افزود: از نقش عراق در مذاکرات میان ایران و عربستان قدردانی می کنیم و امیدواریم که دو کشور برادر روابط خود را از سر بگیرند. همچنین از بغداد به خاطر حمایتش از لبنان در همه مراحل قدردانی می کنیم.

وی تاکید کرد: به حمایت خود از سوریه در مبارزه با تروریسم و تلاش های دمشق برای بهره مندی از ثروت ها و اراضی خود تاکید می کنیم. مخالف این هستیم که حریم هوایی و دریایی خود را برای تعرض به سوریه در اختیار دشمن صهیونیستی قرار دهیم.

رئیس پارلمان لبنان ادامه داد: بار دیگر به تعهد خود بر مسئله فلسطین به عنوان قلب جنبش خود تاکید می کنیم و همچنان به حمایت خود از ملت و مقاومت فلسطین ادامه خواهیم داد. وارد اولین روز مهلت قانونی برای انتخاب رئیس جمهور شدیم. به شخصیتی رأی خواهیم داد که رژیم صهیونیستی را تهدید اول برای لبنان بداند و به عربیت لبنان باور داشته و عامل وحدت باشد.

نبیه بری با اشاره به مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی هم گفت: میانجی آمریکایی از یک ماه پیش تا کنون به بیروت نیامده است، ما تا ابد نمی توانیم منتظر بمانیم، اکنون توپ در زمین واشنگتن است و ما آماده دفاع از حریم دریایی خود هستیم همانطور که پیش از این از اراضی خود دفاع کردیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!