گشایش درهای مهمانسرای حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام) به روی زائران اربعین


گشایش درهای مهمانسرای حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام) به روی زائران اربعین

پرچم حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام) در مهمانسرای خارجی آستان قدس عباسی برافراشته شد

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، عصر روز دوشنبه، اول صفر ۱۴۴۴ ه.ق، مراسم برافراشتن پرچم حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام) در مهمانسرای خارجی آستان قدس عباسی برگزار شد.

این مراسم شاهد حضور مهمانان امام حسین (علیه السلام)، شماری از اعضای هیئت مدیره آستان قدس، مدیران بخش‌ها، برخی از فضلاء و روحانیون و جمعی از مؤمنین بود. مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری لیث العبیدی، قرائت سوره فاتحه هدیه به روح شهدای عراق و پخش سرود آستان قدس عباسی (لحن الاِباء) آغاز شد.

سپس آقای عدنان جلوخان الموسوی، از بخش امور دینی به نمایندگی از تولیت آستان قدس عباسی به ایراد سخنرانی پرداخت، وی اظهار داشت: "ما هر ساله مفتخر به اجتماعی در این مکان مبارک هستیم، که به نام ابالفضل العباس (علیه السلام)، بزرگترین شخصیت عاشورا پس از امام حسین (علیه السلام) متبرک گشته است و در ابتدای موسم خدمت حسینی، پرچمی را برافراشته می‌کنیم که همچون صاحب آن متمایز است. ما در انتظار قدوم زائران اربعین برای ارائه بهترین خدمات به آنان لحظه شماری می‌کنیم."

وی افزود: "پرچم مهمانسرا، امروز برافراشته می‌شود تا زائران را به این مهمانسرای مبارک و متمایز راهنمایی کند." سپس حاضران برای برافراشتن پرچم حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام) که بر آن عبارت (السلام علیک یا حامل لواء الحسین علیه السلام) نقش بسته بود، گرد آمدند و پرچم با پخش مرثیه حسینی مرحوم حمزة الصغیر برافراشته شد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد