با اخراج در دقایق پایانی دیدار برابر الغرافه / رهایی از کرونا برای شجاع خوش یمن نبود


با اخراج در دقایق پایانی دیدار برابر الغرافه / رهایی از کرونا برای شجاع خوش یمن نبود

شجاع خلیل زاده، ملی پوش ایرانی تیم الاهلی قطر به دلیل اخراج در دیدار برابر الغرافه، بازی آینده این تیم را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، از بازیهای هفته پنجم لیگ ستارگان قطر عصر امروز تیم الاهلی برابر الغرافه به میدان رفت. دیداری جذاب که بسیار پر گل به اتمام رسید و البته تلفاتی هم برای سبزپوشان به همراه داشت که مهمترین آن، از دست مدافع ملی پوش ایرانی این تیم برای دیدار هفته آینده بود.

شجاع خلیل زاده، ملی پوش ایرانی تیم الاهلی که بازی قبلی تیمش را به دلیل بیماری کرونا از دست داده بود حالا باید یک بازی دیگر از دیدارهای تیم الاهلی در لیگ ستارگان قطر را از روی سکوها دنبال کند. شجاع که عصر امروز در کنار کنعانی زادگان از ارکان اصلی سد دفاعی تیم الاهلی بود با دو اخطاری که از داور این دیدار دریافت کرد از بازی اخراج شد.

خلیل زاده سه دقیقه مانده به پایان بازی یعنی در دقیقه ۸۷ و لحظاتی پس از باز شدن دروازه الاهلی، اولین کارت خود را دریافت کرد و نکته عجیب درباره این بازیکن اینکه مدافع ایرانی که همچنان به بازی فیزیکی خود برای رسیدن به برتری ادامه می داد در اولین دقیقه از وقتهای اضافه به دلیل خطا روی بازیکن حریف کارت زرد دوم خود را دریافت کرد، کارتی که حکم اخراج او را به دنبال داشت و حالا سرمربی تیم الاهلی باید برای دیدار هفته ششم لیگ ستارگان قطر باز هم به فکر یک مدافع میانی دیگر باشد.

در این باره ناگفته نماند که در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده یک بازیکن دیگر از الاهلی با دریافت دومین کارت زرد خود از بازی اخراج شد و همبازیان شجاع و کنعانی زادگان در حالی که 9 نفره بودند از روی نقطه پنالتی سومین گل خود را دریافت کردند و در نتیجه بازی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک