رفیعی: از لفظ دودستگی برای تیم ملی استفاده نکنید/ پورعلی‌گنجی: برای تیم ملی تصمیم خوبی بگیرند


رفیعی: از لفظ دودستگی برای تیم ملی استفاده نکنید/ پورعلی‌گنجی: برای تیم ملی تصمیم خوبی بگیرند

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل صنعت نفت صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب برتری ۲ بر صفر مقابل صنعت نفت به اظهارنظر پرداختند.


رفیعی: از کلمه دودستگی برای تیم ملی استفاده نکنید


سروش رفیعی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: 3 امتیاز با 2 گل ، بدون گل خورده مقابل هواداران آقا و خانم یک برد شیرین را برای رقم زد. من به شخصه خیلی لذت بردم از این اتفاق و امیدوارم این روند برای ما تداوم داشته باشد. حضور بانوان بیشتر بشود و دم همه آنهایی که کمک کردند هم گرم باشد. همه چیز و عالی بود و می‌توان خانواده‌ها به ورزشگاه بیایند و در کنار هم لذت ببرند.

وی ادامه داد: قطعا حضور بانوان جو ورزشگاه را بهتر می‌کند. فکر می‌کنم حتی برای یک بار توهینی در ورزشگاه کسی شنیده باشد. مشخص است من دوست دارم که خانواده‌ام به ورزشگاه بیاید و وقتی یک نفر می‌بیند سال‌ها به ورزشگاه آمده ولی خانواده‌اش نمی‌توانند به ورزشگاه بیاید ، حاضر است هر جوری که صلاح است ، رفتار کند تا شرایط حضور خانواده‌اش نیز مهیا شود. به نظرم این کمترین حق خانم‌ها است و امیدوارم تعدادشان بیشتر شود.

رفیعی اظهار داشت: انتظار وقتی بالا است ، انتقاد و استرس و فشار نیز است. وقتی شما به پرسپولیس می‌آیید، باید قبول کنید که این فشارها است. من روز بعد از بازی اول و دوم گفتم که مطمئنم تیم ما بهتر می‌شود زیرا ما یک اصولی داریم و در حال ادامه دادن آن اصول هستیم. آن شکلی ما بازی می‌کنیم این است که ما یک ریسکی می‌پذیریم ولی آن اصول را می‌خواهیم رعایت کنیم. خداراشکر آن اصول جواب داده، پیروز میدان شدیم و گل هم نخوردیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص شکست سپاهان مقابل فولاد گفت: تبریک می‌گویم به تیم فولاد.

رفیعی در خصوص بازگشت تاج به ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این مورد صحبت کنم. هر کسی به این جایگاه می‌آمد، ما به آن تبریک می‌گوییم و امیدواریم در کنار هم کمک کنند که وضعیت فوتبال بهتر شود.

وی در خصوص بازگشت احتمالی کی‌روش و دودستگی تیم ملی نیز گفت: این کلمات را استفاده نکنید. شماها از این کلمات استفاده می‌کنید که این حرف‌ها به وجود می‌آید. شما بگویید، تیم ملی ما خوب است، همه چیز عالی است، همدل است و ما نیز کمک کنیم که روز به روز همه چیز بهتر شود. چرا اصلا از این کلمات استفاده می‌کنیم؟ همه چیز عالی است و همه ما اگر یک ذره می‌توانیم کمک کنیم، وظیفه مان این است که آن را انجام بدهیم.


پورعلی‌گنجی: امیدوارم درباره تیم ملی تصمیمات خوبی بگیرند


مرتضی پور علی گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر صنعت نفت اظهار داشت: خدارا شکر بازی خوبی را داشتیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه صنعت نفت ایجاد کنیم و به گل برسیم. به صنعت نفت آبادان هم تبریک عرض می‌کنم تیم بسیار خوبی دارند و در بازی هم ما را تحت فشار گذاشتند و چند موقعیت داشتند.

وی افزود: خوشبختی ما پرسپولیسی‌ها این است که هواداران خوبی دارد و فکر میکنم پر طرفدار ترین تیم فوتبال آسیا هستیم و با وجود این طرفداران می توانیم نتایج خوبی را هم به دست بیاوریم.

پورعلی گنجی در خصوص اولین بازی خود نیز گفت: بعد از 400 روز اولین بازی رسمی خودم را انجام دادم و خداراشکر میکنم که توانستیم پیروز میدان باشیم. در بازی امروز فکر کنم کل بدنم گرفته است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره تیم ملی عنوان کرد: در مورد تیم ملی صحبت نکنم بهتر است فقط امیدوارم تصمیم درستی برای تیم ملی بگیرند و در کنار هم بتوانیم با همدلی تیم ملی خوبی را داشته باشیم.

وی در پایان در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم که امروز بانوان هم به ورزشگاه آمدند و توانستند بازی را از نزدیک تماشا کنند و ادامه دار بودن این موضوع خیلی لذت بخش خواهد بود.


عالیشاه: لوکادیا بهتر می‌شود

امید عالیشاه درباره برتری دو بر صفر پرسپولیس مقابل نفت آبادان، اظهار داشت: طعم این برد دلچسب را به بانوانی که حضور پیدا کردند، تقدیم می‌کنم. این موضوع نشان می‌دهد کنار هم می‌توانیم از زیبایی‌های فوتبال لذت ببریم و شایسته حقوق برابر هستند. خدا را شکر شرمنده نشدیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. از مسئولان عزیز هم تشکر می‌کنم که ظرفیت حضور بانوان را فراهم کردند.

وی درمورد فرصت خیلی خوبی که در نیمه اول از دست داد، گفت: متاسفانه در آن صحنه مقداری بد عمل کردم و امیدوارم بتوانم در آینده جبران کنم.

کاپیتان پرسپولیس درخصوص قرار گرفتن مجدد این تیم در جمع مدعیان، توضیح داد: امیدوارم پله به پله بهتر شویم. نمی‌توان آینده نگری کرد و از همین الان باید به فکر بازی با هوادار باشیم.

عالیشاه درباره بازی کردن در پست مهاجم، عنوان کرد: سال گذشته هم همین بود. گاهی مهاجم و برخی مواقع پشت مهاجم یا هافبک بازی کردم. تا جایی که در توانم باشد و افتخار پوشیدن پیراهن این تیم را داشته باشم با افتخار در خدمت پرسپولیس هستم.

وی درباره گل نخوردن پرسپولیس در چهار بازی ابتدایی فصل، پاسخ داد: وقتی یک تیم به موفقیت می‌رسد یعنی از تدارکات تا کادرفنی همه تمام تلاش خود را کرده‌اند و نمی‌توان از خط خاصی نام برد. مهم یکدل و تیم بودن است.

بازیکن پرسپولیس درباره وضعیت لوکادیا در این تیم، گفت: شرایطش بهتر خواهد شد و به ما کمک می‌کند.

گولسیانی: قهرمانی لیگ ماموریت ماست


گئورگی گولسیانی در مورد پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر گفت: ما آمده‌ایم تا قهرمان شویم چون بالاترین اهداف و بزرگترین مأموریت را داریم تا قهرمانی را به دست آوریم.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد جو ورزشگاه آزادی گفت: جو ورزشگاه خارق‌العاده بود. خیلی خوشحال شدم که شاهد حضور خانم‌ها در ورزشگاه و شور و هیجان آنها بودم. فوتبال برای همه است و آنها هم لیاقت حضور در استادیوم را دارند. فوتبال فقط برای مردان نیست. از خوشحالی آنها خوشحال شدم که حق حضور در استادیوم را پیدا کردند. جو آزادی همیشه عالی است.

گولسیانی در مورد رضایت از عملکردش گفت: من هیچگاه کاملاً راضی نیستم و همیشه دنبال بهترین نتیجه و عملکرد هستم. فراموش نکنید در شروع فصل هستیم و با ارتقای سطح تکنیکی و تاکتیکی تیم در هر بازی و پله به پله بهتر خواهیم شد. فکر می‌کنم در میانه فصل به آمادگی کامل برسیم.

پیروانی: گل نخوردن پرسپولیس یعنی حُسن


افشین پیروانی پس از برتری 2 بر صفر سرخ‌پوشان مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر که برنده شدیم و این برد را به همه کسانی که در ورزشگاه بودند و آنهایی که نتوانستند بیایند، تقدیم می‌کنیم. ان‌شاءالله شرایطی پیش بیاید که همه بیایند. امروز هم دیدیم که بانوان به ورزشگاه آمدند و اتفاق بدی هم نیفتاد و همه لذت بردند.

وی درباره شرایط پرسپولیس گفت: از پرسپولیس توقع برد و قهرمانی وجود دارد. ما سال خوبی داریم و ان‌شاءالله که این شرایط تداوم داشته باشد.

پیروانی درباره گل نخوردن این تیم در چهار بازی گذشته عنوان کرد: ماشاالله بگویید. شرایط خوبی داریم و این گل نخوردن یک حُسن است.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس شرایط خوبی دارد، درباره احتمال حضور دیاباته گفت: اجازه بدهید از بردمان لذت ببریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی