انتصابات جدید در وزارت کشور


انتصابات جدید در وزارت کشور

وزیر کشور در احکامی جداگانه مدیران کل دفاتر امور سیاسی و انتخابات وزارت کشور را منصوب کرد.

به گزارش فارس، وزیر کشور در احکامی جداگانه، عبدالله مرادی و محسن اسلامی را به عنوان مدیران کل دفاتر امور سیاسی و انتخابات وزارت کشور منصوب کرد.

محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور در نشست معارفه مدیران جدید، از خدمات سید اسماعیل موسوی مدیرکل سابق انتخابات تقدیر کرد.

وی، وظیفه اساسی این معاونت را مدیریت فضای سیاسی کشور براساس گفتمان انقلاب اسلامی و دولت مردمی برشمرد و بر تدوین لایحه جامع انتخابات بر مبنای سیاست‌های کلی نظام و لایحه جامع تقسیمات کشوری تأکید کرد.

عبدالله مرادی مدیرکل جدید دفتر امور سیاسی وزارت کشور نیز در این نشست، با اشاره به وظیفه راهبری سیاسی محیط عمومی کشور بر مبنای نشاط سیاسی، هدف‌ اساسی این دفتر را استحکام ساخت سیاسی نظام دانست.

محسن اسلامی مدیرکل جدید دفتر انتخابات نیز ادامه برنامه‌های وزارت کشور برای تدوین لایحه جامع انتخابات در جهت افزایش مشارکت سیاسی مردم را مبنای اصلی حرکت در دوره مسئولیت جدید اعلام کرد.

عبدالله مرادی عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی تا پیش از این به عنوان مشاور وزیر کشور مشغول به فعالیت بود و محسن اسلامی نیز عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس است که از ابتدای دولت سیزدهم به مدیرکلی دفتر امور سیاسی وزارت کشور منصوب شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها