یاد گرفتیم تا دقیقه آخر برای سه امتیاز تلاش کنیم؛ / پاتوسی: آن گل با پیراهن استقلال هم خاص بود


یاد گرفتیم تا دقیقه آخر برای سه امتیاز تلاش کنیم؛ / پاتوسی: آن گل با پیراهن استقلال هم خاص بود

هافبک مهاجم تیم فوتبال فولاد گلزنی‌اش با پیراهن استقلال را خاص توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آیاندا پاتوسی، بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان که پس از ورودش به زمین در دقیقه 92 موفق به ثبت گل تساوی شد؛ درباره دیدار برابر سپاهان اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: بازی دشواری بود. آنها بازی را بهتر شروع کردند. بازی مقابل سپاهان در اصفهان بسیار دشوار است.
او با اشاره به عملکرد فولاد خوزستان ادامه داد: تیم کارش را خوب انجام داد. یاد گرفتیم که تا آخرین دقایق برای ایجاد شادی و بردن سه امتیاز تلاش کنیم.
پاتوسی که در لیگ هجدهم نیز موفق به ثبت گلی مشابه مقابل پیام نیازمند شده بود، درباره شکست دوباره سپاهان در دقایق پایانی با دو گل از او با خنده ای بر لب پاسخ داد: بله به آنها گل زدم. فکر می کنم 5 گل به سپاهان زده‌ام. گلزنی به سپاهان همیشه خاص است چون آنها یکی از بهترین تیم های ایران هستند. این همیشه فوق العاده است که گل آخر را برای تیمت بزنی. آن لحظه که برای استقلال هم گل زدم بسیار خاص بود و الان هم این گل خیلی مهم بود چون ما توانستیم سه امتیاز را بگیریم. خوشحالم که به تیمم کمک کردم سه امتیاز را بگیرد.
پاتوسی درباره کار کردن با جواد نکونام هم گفت: فوق العاده است. من چهار سال است که به فوتبال ایران آمده ام. او سخت کوش و منضبط است. ما می توانیم کارهای خوبی در کنار یکدیگر انجام بدهیم. نگاهمان برای کسب موفقیت به جلو است تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا