مجازات توخل اعلام شد؛ جریمه 20هزار پوندی


مجازات توخل اعلام شد؛ جریمه 20هزار پوندی

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد توماس توخل، سرمربی چلسی، به دلیل اظهاراتش علیه آنتونی تیلور، داور انگلیسی، به پرداخت جریمه 20هزار پوندی محکوم شد.

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های دیدار چلسی و تاتنهام در هفته دوم فصل جدید لیگ برتر دست از سر توماس توخل برنمی‌دارد. توخل که در این مسابقه به دلیل درگیری‌اش با آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام، خبرساز شد در پایان بازی اظهارات تندی علیه داور این دیدار، آنتونی تیلور، داشت و از اتحادیه فوتبال خواست او را دیگر به عنوان داور بازی‌های چلسی انتخاب نکنند.

اتحادیه فوتبال انگلیس که پیشتر تایید کرده بود تحقیقات درباره اظهارات توخل علیه تیلور آغاز شده است امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سرمربی آلمانی چلسی به پرداخت جریمه نقدی 20هزار پوندی محکوم شده است.

توماس توخل در روزهای بعد از آن مسابقه موضع نرم‌تری در پیش گرفت و با پذیرفتن اتهاماتش گفت در جریان بازی و بعد از آن رفتار نامناسبی داشته است. اتحادیه فوتبال در بیانیه امروز خود به توخل هشدار داد که در آینده مراقب رفتارش باشد تا با مجازات سنگین‌تر مواجه نشود.

مجازات توخل اعلام شد؛ جریمه 20هزار پوندی

در بیانیه امروز اتحادیه فوتبال چنین آمده:" یک کمیته مستقل حکم کرد که توماس توخل، سرمربی چلسی، جریمه‌ای به مبلغ 20هزار پوند بپردازد. او به خاطر اظهاراتش در مصاحبه بعد از بازی با تاتنهام به نقض بند سوم از قوانین اتحادیه محکوم شد و کمیته مستقل به او هشدار داد در آینده بیشتر مراقب رفتارش باشد".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روسیه بزرگترین صادرکننده نفت به چین ماند