مورایس: در ثانیه آخر 3 امتیاز را به حریف دادیم


مورایس: در ثانیه آخر 3 امتیاز را به حریف دادیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: انتظار داشتیم که تیم در هرلحظه گل بزند، اما در طول ۹۰ دقیقه این اتفاق نیفتاد و ثانیه آخر ۳ امتیاز را به حریف دادیم.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: زیاد نمی‌توانیم در مورد بازی امروز صحبت کنیم، انتظار داشتیم که تیم در هرلحظه گل بزند، اما در طول ۹۰ دقیقه این اتفاق نیفتاد و ثانیه آخر ۳ امتیاز را به حریف دادیم، بعضی بازی‌ها به ما درس می‌دهد و تیم لیاقت بهتری داشت.

می‌توانیم برای خودمان متاسف باشیم که نتوانستیم موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم، بازی خیلی نزدیک بود، لحظاتی تیم فولاد به عقب می‌رفت.

می‌دانیم در آینده باید چه کاری انجام بدهیم، این بازی به ما درس خوبی داد، به فولاد برای به دست آوردن ۳ امتیاز این بازی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با اشتباهات فردی بازیکنان تیمش گفت: البته که برای بهبود تیم برنامه داریم، اما همیشه اشتباهات فردی وجود دارد، باید از این اشتباهات درس بگیریم، برای تیمی که بازی خوبی انجام می‌دهد، کار جدیدی برای انجام وجود ندارد.

تیم ما کار خود را خوب انجام داد، اشتباهات فردی همیشه وجود دارد، بازیکنی امروز اشتباه کرد در بازی‌های قبلی به پیروزی رسیدن تیم کمک زیادی انجام داده بود.

مورایس در خصوص صحنه بحث‌برانگیز این دیدار گفت: داور کار خود را انجام می‌دهد و ما کار خودمان را انجام می‌دهیم، وقتی وی‌ای آر نباشد باید به تصمیمات داور احترام بذاریم، فغانی داور خوبی است، نیازی نسبت به داور اعتراض کنیم، باید کار خودمان را انجام دهیم، چیزی که ما دیدیم آن صحنه پنالتی بود، ولی ما باید توجه داشته باشیم که این صحنه‌ها به شکلی نیستند که سرنوشت بازی را رقم بزنند و این سرنوشت در دست خودمان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق