هیچ وقت به تیمم نمی گویم ضد فوتبال بازی کند


 هیچ وقت به تیمم نمی گویم ضد فوتبال بازی کند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم هدفشان ارسال به نقاط کور است.

مهدی رحمتی پس از تساوی آلومینیوم مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: به مردم خوب رفسنجان و باشگاه مس تبریک می گویم. هم به خاطر میزبانی و هم به خاطر داشتن تیم خیلی خوبشان، واقعا بازی خیلی خوبی بود. دقیقا تیم حریف را آنالیز کرده بودیم. می دانستیم بیشتر کارهای این تیم روی ارسال به نقاط کور است و با وجود منشا و شیمبا مسلما تلاش می کنند در ارسال به ما ضربه بزنند.

وی افزود: ما هم سعی کردیم اگر به آن ها شانس ارسال می دهیم در خط دفاعی شرایطی داشته باشیم که موقعیت به حریف ندهیم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. با همه توان بازی و دفاع کردند. ولی واقعا از ته دلم می گویم. آنچه که من در تمرین از بچه ها می بینم و 8 بازی آخر سال گذشته کنار هم بودیم، از فوتبال این تیمم راضی نیستم. هر موقع توانستیم به 8-7 پاس برسیم خلق موقعیت کردیم و مس رفسنجان را به عقب بردیم.

رحمتی گفت: بازیکنان ما در زمانی که می توانستیم به هم پاس بدهیم مخصوصا اوایل نیمه دوم، اختیار بازی را زمان‌های خیلی کوتاهی در دست داشتیم و می توانستیم ایجاد موقعیت کنیم. به هرحال خسته نباشید می گویم و از آن ها تشکر می کنم. چون با همه وجود تلاش کردند. به مس رفسنجان و محمد ربیعی هم خسته نباشید می گویم. ان‌شاالله در ادامه راه موفق باشند.

 هیچ وقت به تیمم نمی گویم ضد فوتبال بازی کند

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص اینکه بازیکنان این تیم اواخر بازی وقت کشی می‌کردند، اظهار داشت: هزینه دو باشگاه را با هم مقایسه کنید. بازیکنان مس رفسنجان سه سال کنار هم حفظ شدند و هماهنگی خیلی خوبی دارند. موافق وقت تلف کردن نیستم. اگر واقعا فوتبال بازی کرده باشد وقتی یک دفاع وسط یا یک بازیکن در 90 دقیقه شاید 70-60 جامپ می زند، ضربه سر می‌زند و تنه به تنه می شود، طبیعی است که خسته شود یا ضربی بخورد.

وی افزود: ما خیلی منطقی اوقات تلف شده بازی پرسپولیس را درآوردیم. 14 دقیقه وقت بود که داور 6 دقیقه گرفت. ولی به جرات می گویم شما اگر وقت های تلف شده این بازی رابه جز زمانی که پورحمیدی آسیب دید و روی زمین بود و حتی پزشک ما هم حتی داخل زمین رفت، فکر نمی کنم بیشتر از 5-4 دقیقه باشد. خیلی از زمان ها بچه ها خودشان بلند می شدند. وقت تلف کردن این است که بازیکن می‌افتد، پزشک وارد می‌شود و با برانکارد بیرون می‌رود. چند صحنه می‌توانید نشان بدهید که بازیکنان ما با برانکارد بیرون رفته باشند؟

رحمتی در مورد اینکه در یک صحنه یکی از عوامل آلومینیوم دقیقه 92 روی سکوها اشاره کرد دفاع خودش را به زمین بیندازد، گفت: بالاخره استرس بازی است. شما هم اگر یک بر صفر از تیمی جلو باشد و تحت فشار باشید شاید از روی سکو همین عکس العمل را نشان می دهید. این طبیعت و هیجانات فوتبال است اما واقعا به دنبال این نیستم که تیمم ضدفوتبال بازی کند.

وی تصریح کرد: می توانستم بگویم از همان اول دروازه‌بانم بلند بزند، یکجا جمع شویم و توپ سوم بگیریم ولی دیدید با اینکه تیم من اینجا تحت فشار بود از عقب بازیسازی می کردیم. به این کار اصرار داشتیم چون به این بچه ها ایمان دارم. تواناییش را دارند. شاید به خاطر سنیگینی هوای کرمان ورفسنجان باشد که تیمم مقداری امروز کارایی لازم را در بازیسازی و بازی هجومی نداشت ولی واقعا از آن ها تشکر می کنم. با بند بند وجودشان برای یک امتیاز تلاش کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق