کلوپ: گل دقیقه 98 بهترین پاسخ به وقت‌کشی حریف


کلوپ: گل دقیقه 98 بهترین پاسخ به وقت‌کشی حریف

یورگن کلوپ بعد از پیروزی 2-1 لیورپول مقابل نیوکسل از وقت‌کشی تیم حریف انتقاد کرد و گفت گلزنی در دقیقه 98 بهترین پاسخ به این اقدام نیوکسلی‌ها بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته پنجم لیگ برتر در خانه خود به مصاف نیوکسل رفت و با اینکه نیمه اول را 1-0 به حریف واگذار کرد در نیمه دوم ابتدا بازی را به تساوی کشاند و در وقت‌های تلف‌شده و در دقیقه 98 با گلزنی کاروالیو، ستاره جوانی که امسال تابستان به این تیم پیوست، موفق شد به پیروزی برسد و سه امتیاز باارزش این مسابقه را به خود اختصاص دهد.

کلوپ: گل دقیقه 98 بهترین پاسخ به وقت‌کشی حریف

وقت‌کشی نیوکسل
ما در دقیقه 98 گل زدیم و این مناسب‌ترین واکنش به وقت‌کشی آنها بود.

دشوار بودن بازی مقابل نیوکسل
بهترین زمان ممکن برای زدن گل برتری و پیروزی در این مسابقه دقیقه 98 بود. بازی سختی بود. یک بازی پرشور در مقابل حریفی که تهاجمی عمل می‌کرد. بالا بردن ریتم بازی در مقابل چنین حریفی واقعا سخت است. در نیمه اول موقعیت‌هایی پیش آمد که ما واقعا نمی‌دانستیم چه باید بکنیم. باید آرامش‌ خودمان را حفظ می‌کردیم. کلید موفقیت در مقابل چنین تیمی این است.

کلوپ: گل دقیقه 98 بهترین پاسخ به وقت‌کشی حریف

گلزنی کاروالیو
عجب گلی بود از پسری که امروز تولدش بود. کاروالیو فقط چند هفته است که با ما است و امروز گل دومش را زد. او پسر بی‌نظیری است و برای ما بازیکن خیلی مهمی شده. او به این لحظه نیاز داشت. گل زدن بیشتر از هر چیز به جا افتادن بازیکن‌های جدید در تیم کمک می‌کند.

بازگشت به بازی و پیروزی بعد از عقب افتادن از حریف
ما این بازی را سالها به خاطر خواهیم داشت. بعید می‌دانم خیلی‌ها باور داشتند که در آخرین ثانیه‌ها بتوانیم ورق را برگردانیم. ولی امشب نشان دادیم که همچنان می‌توانیم چنین کاری بکنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل