تولوز 0-3 پی‌اس‌جی؛ اول هفته هم اتفاق بود!


تولوز 0-3 پی‌اس‌جی؛ اول هفته هم اتفاق بود!

پاری سن ژرمن با ارائه نمایشی برتر در خانه تولوز با نتیجه 0-3 به برتری دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که ابتدای هفته نمایش چندان خوبی برابر موناکو نداشته و به تساوی دست یافته بود، امشب نمایش خوبی در خانه تولوز داشت و با سه گل به پیروزی رسید.

پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی حرکت لیونل مسی و ضربه این بازیکن از درون محوطه می توانست به گل اول دست یابد، اما دوپه عکس العمل خوبی نشان داد. در دقیقه 29 جیجی دوناروما با تعلل بیش از حد خود در مقابل ابوخلال می توانست کار دست پاری سن ژرمن بدهد، اما خوش شانس بود که توپ دوباره به خودش برخورد کرد و راهی کرنر شد.

اما در دقیقه 37 پاری سن ژرمن به گل اول دست یافت. لیونل مسی با یک پاس عمقی و تماشایی در محوطه نیمار را صاحب موقعیت تک به تک کرد و این ستاره برزیلی به راحتی توانست گل اول را به ثمر برساند. با همین یک گل، شاگردان کریستوف گالتیه پیروز به رختکن رفتند.

تیم مهمان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه 50 به گل دوم دست یافت. لیونل مسی با حرکتی تماشایی از سمت چپ وارد محوطه شده و با پاس به بیرون خود کیلیان امباپه را صاحب فرصت گلزنی کرد تا این ستاره فرانسوی با ضربه ای زمینی دروازه تولوز را باز کند.

دقایقی بعد این بار پاری سن ژرمن می توانست به گل سوم نیز دست یابد، اما ضربه سر محکم مارکینیوش از مقابل دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 82 امباپه می توانست گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 90 و روی ریباند ضربه امباپه که به دیرک برخورد کرد، خوان برنات موفق به گلزنی شد تا پاری سن ژرمن در این بازی 0-3 به برتری دست یابد.
تولوز 0-3 پی‌اس‌جی؛ اول هفته هم اتفاق بود!تولوز 0-3 پی‌اس‌جی؛ اول هفته هم اتفاق بود!تولوز 0-3 پی‌اس‌جی؛ اول هفته هم اتفاق بود!تولوز 0-3 پی‌اس‌جی؛ اول هفته هم اتفاق بود!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...