دادگستری آمریکا مدعی گمراه‌سازی روند بازرسی املاک ترامپ است


دادگستری آمریکا مدعی گمراه‌سازی روند بازرسی املاک ترامپ است

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد احتمالاً تلاش‌هایی برای جلوگیری از تحقیقات دولت در رابطه با بازرسی امارت ترامپ انجام شده است.

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که اسناد محرمانه احتمالاً از املاک «مار-آ-لاگو» دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا پنهان و حذف شده‌اند تا بازرسانی را که اسناد محرمانه دیگری را در بازرسی پیشین در روز ۸ آگوست کشف کردند، گمراه کنند.

به گزارش آرتی، بایگانی دقیق نشان می‌دهد که چگونه پس از بازدید ۳ ژوئن، وزارت دادگستری شواهدی را منتشر کرد که طبق این شواهد سوابق دولتی احتمالاً پنهان شده و از اتاق ذخیره‌سازی حذف شده‌اند و احتمالاً تلاش‌هایی برای جلوگیری از تحقیقات دولت انجام شده است.

برای مقابله با تیم حقوقی ترامپ تشکیل پرونده انجام شدو در آن از یک کارشناس ویژه درخواست شده است اسناد را بررسی کند و اسنادی را که توسط امتیازات قانونی محافظت می‌شوند کنار بگذارد.

وزارت دادگستری آمریکا پیش‌تر اصلاحیه‌ای برروی سوگندنامه مربوط به بازرسی عمارت فلوریدای ترامپ ارائه کرده تا اگر نتایج و مراحل تحقیق ارائه شد، افرادی که علیه او شهادت می‌دهند، مصونیت داشته باشند.

پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) چندی پیش در گزارشی تأیید کرد که در ازرسی از املاک دونالد ترامپ اسناد فوق محرمانه زیادی یافت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!