مشکل بزرگ برای مدیر پرسپولیس


مشکل بزرگ برای مدیر پرسپولیس

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس مدتی است دچار مشکل شده است.

مشکل بزرگ برای مدیر پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر، مشکل بزرگ برای مدیر پرسپولیس. محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس چند ماهی است که بعد از قبول مسئولیت در این باشگاه از خانواده‌اش دور است و چند ماهی است که همسر و فرزندش را ندیده است.

مشکل بزرگ برای مدیر پرسپولیس

این در شرایطی است که به علت فشار کاری بالای باشگاه پرسپولیس، محمدی نتوانسته در این مدت به دیدار خانواده‌اش که خارج از کشور هستند بروند.

به همین دلیل محمد محمدی در نظر دارد بعد از پایان کار پرسپولیس در نقل‌وانتقالات و مشخص شدن وضعیت شیخ دیاباته و کاوه رضایی مدتی را به مرخصی برود تا بتواند بعد از ماه‌ها با خانوده‌اش دیدار کند. این در شرایطی است که در چند ماه گذشته فشار زیادی از طرف طیفی از هواداران پرسپولیس روی محمدی وجود داشته و به هر بهانه‌ای به معاون ورزشی پرسپولیس حمله شده است.

گفتنی است که منهای وظایف معاونت ورزشی، محمد محمدی مسئول مذاکره با بازیکنان ایرانی مورد نیاز پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات بود و توانست بازیکنان خوبی را به پرسپولیس بیاورد. البته در باشگاه پرسپولیس نفر اول تصمیم گیرنده رضا درویش مدیرعامل این باشگاه است و بدون هماهنگی و اطلاع درویش کاری در باشگاه پرسپولیس انجام نمی‌شود./ میدان نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)