الحشد ‌الشعبی: مصمم به خنثی‌سازی هرگونه توطئه خارجی هستیم


الحشد ‌الشعبی: مصمم به خنثی‌سازی هرگونه توطئه خارجی هستیم

الحشد الشعبی ضمن تأکید بر آمادگی برای مقابله با طرح‌های توطئه بیگانه در عراق از تشکیل مراسم ختم «شهدای حوادث اخیر» در بغداد خبر داد.

سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) روز چهارشنبه در بیانیه‌ای ضمن تسلیت کشته شدن تعدادی از مردم این کشور در حوادث اخیر، اعلام کرد: «در آستانه اربعین امام حسین و خاندان پاکش (علیهم السلام) هستیم. کسانی که ضامن اساسی بسیج مردمی و همه مواضع دلاوری، وفاداری و فداکاری، مکتب اسلام، برنامه روش قرآن و عترت پاک (علیهم السلام) هستند.»

به گزارش السومریه نیوز، در بیانیه الحشد الشعبی آمده است: «ما با دلی اندوهناک در برابر پیروان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) که در حوادث اخیر به شهادت رسیدند، قرار داریم. وقایع اخیر با آگاهی رهبری صدر و بقیه رهبران عراق به پایان رسید، و ما با همه مردم عراق جدید عهد می‌کنیم.»

بیشتر بخوانید:

در این بیانیه همچنین آمده است: «ما همچنان بر رویکرد فداکاری و خدمت به هدفی که الحشد الشعبی برای آن پایه گذاری شده است، می‌مانیم و مصمم به خنثی سازی هر توطئه بیرونی تحت حمایت کانال‌های فتنه و مزدوران آن هستیم؛ ما تأیید می‌کنیم که همچنان به توفیق زیارت اربعین خدمت خواهیم کرد.»

این بیانیه افزود: «در این مناسبت دردناک، الحشد الشعبی مجلس ترحیمی برای همه شهدای حادثه اخیر برگزار می‌کند. این مراسم جمعه هفته آینده از ساعت ۴ تا ۷ عصر (به وقت محلی) در مسجد الخدیری برگزار می‌شود.»

الحشد الشعبی پیش از این نیز در بیانیه‌ای از اقدام «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر برای آرام کردن اوضاع و توقف خشونت در عراق تمجید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان