آتش‌بازی منچسترسیتی در خانه با 6 گل


آتش‌بازی منچسترسیتی در خانه با 6 گل

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری ۵ دیدار آغاز شد که در یکی از این بازی‌ها منچسترسیتی در خانه جشنواره گل به راه انداخت.

به گزارش مشرق، اولین شب از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ از ساعت ۲۳ چهارشنبه شب با برگزاری ۵ دیدار آغاز شد که طی آن ۱۳ گل از خط دروازه‌ها گذشت.

در یکی از بازی‌های این هفته منچسترسیتی در دیداری خانگی رو در روی ناتینگهام فارست قرار گرفت. سیتی‌ها که در ۱۳ بازی قبلی خود در لیگ برتر حداقل ۲ گل به ثمر رسانده بودند در این بازی نیز قدرت آتش خود را به رخ حریف کشیدند و ۶ بار دروازه میهمان را باز کردند.

ارلینگ هالند در دقایق ۱۲، ۲۳ و ۳۸ برای سیتی گلزنی کرد. خوان کانسلو نیز در دقیقه ۵۰ چهارمین گل میزبان را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود چرا که جولین آلوارز در دقیقه ۶۵ و ۸۷ بازهم برای سیتی‌ها گلزنی کرد تا بازی با نتیجه ۶ بر صفر به سود میزبان شود.

در دیگر بازی آرسنال میزبان استون‌ویلا بود. در تقابل دو تیم کفه ترازو به سود صدرنشین جدول بود چرا که آرسنال در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خانگی خود مقابل استون ویلا پیروز شده بود و در صورت برتری دوباره در این بازی جایگاه خود را در صدر تثبیت می‌کرد.

گابریل ژسوس و گابریل مارتینلی در دقایق ۳۰ و ۷۷ برای آرسنال و داگلاس لوئیز در دقیقه ۷۴ برای استون ویلا گلزنی کردند تا این بازی به سود آرسنال و با نتیجه ۲ بر یک خاتمه یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی