کلین‌شیت حیثیتی کریستوفر کنت


کلین‌شیت حیثیتی کریستوفر کنت

گلر اتریشی فولاد سومین کلین‌شیت فصل را برابر تیم سابقش انجام داد.

به گزارش "ورزش سه" کریستوفر کنت که در ابتدای لیگ بیست و یکم به سپاهان پیوسته بود و بعد از یک نیم‌فصل حضور درون دروازه این تیم با آمدن رشید مظاهری نیمکت‌نشین شده بود، در فصل جدید فوتبال ایران به فولاد خوزستان پیوست تا توانایی‌هایش را در جمع قرمزپوشان اهواز به اثبات برساند.

گلری که از زمان پیوستن به فولاد در سه مسابقه از چهار مسابقه فصل تا اینجا موفق به کلین‌شیت شده، شب گذشته در دیداری حیثیتی برابر تیم سابقش توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا با گل لحظه آخری آیاندا پاتوسی، جواد نکونام و تیمش سه امتیاز شیرین خارج از خانه را دشت کنند.

کنت که مهارت بالایی در بازی با پا دارد، امروز روز چندان شلوغی نداشت و بیشتر از این دستانش کار کند، با پاسهای بلند و کوتاه خودش توانست نقش مدنظر نکونام به عنوان گلر-سوییپر را به خوبی ایفا کند. هرچند خود این گلر در گفتگو با خبرنگاران گفت بین چهار بر سه و یک هیچ برای او تفاوتی وجود ندارد، اما برکسی پوشیده نیست که جواد نکونام به عنوان یکی از مهم‌ترین مربیان فوتبال ایران اهمیت بالایی به گل نخوردن تیمش می‌دهد و همین موضوع هم باعث شده تا با سه کلین‌شیت از چهار مسابقه، شرایط کنت و خط دفاعی تیمش فوق‌العاده باشد.

کلین‌شیت حیثیتی کریستوفر کنت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها