آریسان 2 وانت جدید ایران خودرو در نمایشگاه مشهد + فیلم


آریسان 2 وانت جدید ایران خودرو در نمایشگاه مشهد + فیلم

بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد از تاریخ ۹ الی ۱۲ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد به طور رایگان پذیرای بازدیدکنندگان است. تیم مشتاق...

بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد از تاریخ ۹ الی ۱۲ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد به طور رایگان پذیرای بازدیدکنندگان است. تیم مشتاق خودروبانک نیز در این رویداد شرکت کرده تا به طور دقیق به بررسی محصولات پرداخته و اطلاعات مختلف و همین‌طور اخبار مربوط به حواشی نمایشگاه را در اختیار شما قرار دهد.

شرکت‌های متعددی با محصولات متنوع روانه نمایشگاه مشهد شده‌اند که بدون شک ایران خودرو یکی از آن‌ها است. این خودروساز در غرفه خود از وانت آریسان ۲ رونمایی کرده است.

وانت آریسان ۲ به منظور جبران معایب نسخه اول معرفی شده و از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با آریسان معمولی ندارد. آریسان به سبب عدم رعایت استاندارد آلایندگی یورو ۵ از خط تولید خارج شده و حالا آریسان ۲ با بهبود مشخصات فنی، جایگزین ماشین قدیمی شده است.

ایران خودرو تصمیم گرفته آریسان ۲ را به یک وانت دیفرانسیل جلو تبدیل کند. این خودرو به موتور 1.8 لیتری XU7 پلاس با ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ مجهز بوده که قدرتی معادل 103 اسب بخار را از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به محور جلو وارد می‌کند. گشتاور موتور به 157 نیوتن متر می‌رسد.

آریسان ۲ مجاز به حمل 600 کیلوگرم بار بوده و می‌تواند محموله‌ای با حداکثر وزن 1000 کیلوگرم (معادل یک تن) را تحمل کند. مخزن بنزین کمی کوچک‌تر (40 لیتر)، ولی مخزن گاز بزرگ‌تر (75 لیتر) شده است. همچنین به منظور بهبود ایمنی، زاپاس و مخزن‌های سوخت به زیر کابین انتقال یافته‌اند.

امکانات و تجهیزات ایمنی وانت جدید خودرو شامل ترمز دیسکی و کاسه‌ای عقب، ترمزهای ABS و EBD، ایربگ برای سرنشینان جلو، فرمان هیدرولیک، شیشه‌های برقی، رینگ‌های فولادی، تهویه دستی، سنسور دنده‌عقب و ... می‌شود.

نسخه جدید وانت آریسان یک خودروی اقتصادی به حساب می‌آید که قیمت آن حدود ۲۵0 میلیون تومان برآورده شده است. جالب اینکه آریسان ۲ رقبای خاصی در رنج قیمت خود نداشته و به راحتی می‌تواند به فروش مورد انتظار دست یابد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...