سرقت از طلافروشی با سوراخ کردن زمین


سرقت از طلافروشی با سوراخ کردن زمین

متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی، به دستبرد به طلا فروشی اعتراف کردند و مقدار ۵۰۰گرم طلا و ۸۰عدد سکه از مخفیگاه آنان کشف شد.

سارقان حرفه‌ای با سوراخ‌کردن کف یک طلافروشی و تخریب گاوصندوق مقدار زیادی طلا و جواهرات سرقت کرده بودند اما سرانجام توسط پلیس دستگیر شدند.

این سرقت چند روز قبل در یکی از طلافروشی‌های شهر همدان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که وقتی صاحب این طلافروشی برای سرکشی به مغازه‌اش رفته بود پی برد که سارقان کف مغازه را سوراخ و گاو صندوق را تخریب کرده‌اند و حدود 4کیلوگرم طلا و ۵۰قطعه سکه تمام‌بهار آزادی و سکه پارسیان به ارزش ۵۰میلیارد ریال را به سرقت برده‌اند. با گزارش این سرقت به پلیس، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی سارقان آغاز شد. هرچند تبهکاران تلاش کرده بودند با اجرای دقیق نقشه‌شان هیچ ردی از خود باقی نگذارند اما چند روز بعد مأموران به نخستین سرنخ از آنها دست پیدا کردند و موفق شدند آنها را دستگیر کنند.

سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان در این‌باره گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها 2سارق را در 2عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر کردند. متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و در مواجهه با مستندات موجود، به دستبرد به طلا فروشی با همدستی ۲نفر دیگر اعتراف کردند و مقدار ۵۰۰گرم طلا و ۸۰عدد سکه از مخفیگاه آنان کشف شد.

سردار امیری در ادامه گفت: در اقدامی غافلگیرانه یکی از همدستان متهمان دستگیر شد و متهم دیگر تحت تعقیب قرار دارد. او همچنین به مغازه‌داران به‌ویژه طلافروشی‌ها توصیه کرد هنگام راه‌اندازی مغازه از تجهیزات امنیتی استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...