توافق با بارسا؛ مدافع آمریکایی به میلان می‌رود


توافق با بارسا؛ مدافع آمریکایی به میلان می‌رود

باشگاه میلان در یک قدمی جذب سرجینیو دِست، مدافع آمریکایی بارسلونا، قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در ابتدای تابستان به دِست اعلام کرده بود که جایی در برنامه‌های ژاوی برای فصل 23-2022 ندارد و باید باشگاهی را پیدا کند.
باشگاه‌های بسیاری از جمله چلسی و منچستریونایتد از چند هفته قبل مذاکراتی را برای جذب این بازیکن آغاز کردند اما هیچ توافق برای فروش او به این دو باشگاه شکل نگرفت.
با این حال به نظر می‌رسد که در فاصله کمتر از 24 ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، این مدافع آمریکایی قرار است بالاخره در انجام ماموریت ترک نوکمپ موفق شود.

توافق با بارسا؛ مدافع آمریکایی به میلان می‌رود
مدیران باشگاه میلان پیشنهادی رسمی را برای جذب این بازیکن به بارسلونا ارائه کرده‌اند و حالا جانلوکا دی مارتزیو مدعی شده است که آنها توانسته‌اند در همین فرصت کوتاه با این باشگاه به توافق برسند تا در یک قدمی انتقال دِست به سن سیرو قرار گرفته باشند.
استفانو پیولی پیش از این از مدیران میلان خواسته بود که برای تقویت خط دفاعی این تیم اقدام کنند و حالا آنها راه حل بهبود شرایط این تیم در ادامه فصل را در جذب این بازیکن دیده‌اند.
گفته می‌شود دِست قرار است به صورت قرضی و به مدت یک فصل به میلان ملحق شود و بر اساس گمانه‌زنی رسانه‌های ایتالیایی، قرارداد او شامل بند خریدی در پایان فصل جاری نیز خواهد بود که به روسونری این فرصت را می‌دهد که قرارداد این بازیکن را دائمی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد