چهارباغ دومین شهرستان البرز در پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت


چهارباغ دومین شهرستان البرز در پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت

چهارباغ- فرماندار چهارباغ گفت: چهارباغ دومین شهرستان استان البرز از نظر تعداد و میزان اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود جعفری در جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ که در فرمانداری برگزار شد، با تبریک هفته دولت اظهار کرد: الگو قراردادن شهیدان رجایی و باهنر به عنوان شهیدان راه خدمت که نماد ساده زیستی و خدمت جهادی هستند، باید به عنوان یک اصل بین مسئولان قرار گیرد.

وی بیان کرد: چهارباغ دومین شهرستان استان البرز از نظر تعداد و میزان اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت بود و با تلاش همکارانم برای توسعه و شکوفایی این شهرستان برنامه‌ریزی و تلاش خواهیم کرد.

فرماندار چهارباغ تصریح کرد: اولویت اصلی مسئولان شهرستان خدمت صادقانه به مردم باشد، چراکه دولت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی برای خدمت جهادی به میدان آمده است و استاندار نیز شبانه‌روزی در حال تلاش و پیگیری مطالبات مردم است.

وی خاطرنشان کرد: این مردم همیشه پای کار انقلاب بوده‌اند و حالا نوبت ما است تا در سطح شهرستان اقدامات مناسبی برای انجام دهیم و مواردی از جمله ایجاد سایت اداری، پیگیری ساختار و چارت اداری در سطح ملی و استانی، استقرار دستگاه‌های اجرایی و تأمین تجهیزات اداری، تکمیل و تعریض راه‌های اصلی شهرستان، تعریض پل‌های راه آهن و … نیازمند پیگیری است.

جعفری گفت: ورودی‌های شهرستان باید بهسازی و مناسب‌سازی شوند و منظر و همچنین تکمیل روشنایی معابر و همچنین رفع تنش آبی چهارباغ، ایجاد تصفیه‌خانه لوکال، ساماندهی و ارائه خدمات زیرساختی از جمله گاز، برق، آب و مخابرات پیگیری می‌شود.

وی اظهار کرد: استفاده از اعتبارات مناطق کم‌برخوردار برای افزایش سرانه‌های آموزشی و ساخت مدارس به منظور تکمیل ۹ مدرسه چهارباغ که در نهضت مدرسه‌سازی که مورد تأکید استاندار است، ضروری است.

فرماندار چهارباغ بیان کرد: افزایش سرانه‌های خدماتی از جمله داروخانه‌ها، خانه‌های بهداشت، مکان‌های ورزشی، فرهنگسرای شهرستان، احداث خانه کشتی، افزایش شعب بانک‌ها، ساخت کلانتری، فضای سبز، بهسازی و نوسازی فضای پارک‌های شهری و… از اقداماتی است که قصد انجام آن را داریم و اقداماتی نیز در این راستا انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تقدیر و تشکر ویژه از تلاش همه همکارانم در مجموعه شهرستان و تاکید بر ترسیم چشم‌انداز مناسب برای رسیدن به چهارباغ توسعه یافته و آباد دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !