شمار بستری‌شدگان بدحال مبتلا به کرونا حدود 22 درصد کاهش یافت


شمار بستری‌شدگان بدحال مبتلا به کرونا حدود 22 درصد کاهش یافت

مشهد ـ رئیس کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شمار بستری‌شدگان بدحال مبتلا به کرونا در خراسان رضوی طی ۱۰ روز گذشته ۲۱.۷۸ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان اظهار کرد: میزان بستری شدگان بدحال مبتلا به کرونا در ۱۰ روز گذشته از ۱۰۱ نفر به ۷۹ نفر کاهش یافته است که ۶۹ نفر از آنان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین طی این مدت شمار بستری‌شدگان جدید روزانه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی، با کاهش ۵۴.۵۴ درصدی از ۱۳۵ بیمار جدید در ۳۱ مرداد ماه به ۱۰۱ بیمار جدید در ۹ شهریور ماه رسید که از این تعداد ۸۲ نفر در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند.

وی گفت: هم اکنون شمار بستری شدگان موجود مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی ۲۹۶ بیمار است که سهم بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه از این تعداد ۲۴۲ بیمار است.

پهلوان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹۴ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاکید وزیر خارجه سوریه بر حق دفاع مشروع ایران در برابر رژیم صهیونیستی