دستگاه قضائی یزد مددکار حوزه اقتصادی است


دستگاه قضائی یزد مددکار حوزه اقتصادی است

یزد- استاندار یزد گفت: دستگاه قضائی استان یزد مددکار حوزه اقتصادی است و گره های بسیاری از مشکلات حقوقی و قضائی صنعتگران باز کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی، صبح پنجشنبه در دیدار فعالان اقتصادی استان یزد با رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: بهترین کارآفرینان و فعالان اقتصادی کشور در استان یزد هستند و ۳ هزار و ۶۰۰ واحد خرد و کلان صنعتی در این استان مستقر و در بسیاری از صنایع رتبه دار هستند.

وی عنوان کرد: بالاترین نرخ مشارکت اقتصادی کشور نسبت به اشتغال ایجاد شده در بهار ۱۴۰۱ متعلق به استان یزد است که همه مرهون تلاش فعالان اقتصادی و کارآفرینان یزد است.

فاطمی ادامه داد: فعالان اقتصادی یزد در کنار کار اقتصادی، در همه زمینه ها یار و مددکار مردم کشور هستند و با همه سختی هایی که در محیط کسب و کار وجود دارد، مقاوم در این جبهه و میدان ایستاده اند و کارنامه درخشانی را رقم زده اند.

استاندار یزد از مجموعه قضایی استان یزد به ویژه ستاد اقتصاد مقاومتی قدردانی کرد و گفت: با پیگیری های رئیس کل دادگستری و دادستان یزد بسیاری از گره های حقوقی و قضایی و سایر مشکلات صنایع یزد رفع شده و این مجموعه به شدت مددکار حوزه اقتصادی است.

فاطمی اظهار امیدواری کرد: محصول این جلسه و نظراتی که ارائه می شود، باعث شود فضای کسب و کار اقتصادی برای ما بهتر شود و بتوانیم کارنامه درخشان دیگری را در این حوزه رقم بزنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!