قول مساعد رئیس سازمان بازرسی برای پیگیری پرونده کثیرالشاکی در شهرستان بافق


قول مساعد رئیس سازمان بازرسی برای پیگیری پرونده کثیرالشاکی در شهرستان بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ذبیح الله خدائیان در جریان این سفر استانی، مامور رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی مردم شهرستان بافق شده است، در ادامه این سفر و با حضور در امامزاده عبدالله (ع)، با تعدادی از شکات یک پرونده کثیرالشاکی دیدار و پای...

قول مساعد رئیس سازمان بازرسی برای پیگیری پرونده کثیرالشاکی در شهرستان بافقبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ذبیح الله خدائیان در جریان این سفر استانی، مامور رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی مردم شهرستان بافق شده است، در ادامه این سفر و با حضور در امامزاده عبدالله (ع)، با تعدادی از شکات یک پرونده کثیرالشاکی دیدار و پای صحبت آن‌ها نشست.
پرونده مذکور بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر شاکی دارد که شکات این پرونده به صورت مستقیم و بدون واسطه مشکلات خود را با این مسئول عالی قوه قضاییه در میان گذاشتند که متعاقب آن، خدائیان نسبت به پیگیری تقاضای این افراد مبنی بر تسریع در رسیدگی، قول مساعد داد.
شرکت در شورای اداری، سخنرانی در جمع قضات و کارکنان دادگستری و بازدید از انبار‌های تملیکی یزد از برنامه‌های سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بافق است.
معاونان و مسئولان قوه قضاییه نیز به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ۱۰ شهرستان استان یزد حضور خواهند یافت که رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای رفع مسائل حقوقی و قضایی مردم در شهرستان بافق حضور یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس