اتصال 100 درصدی نانوایی‌های تهران به شبکه هوشمند ظرف یک هفته آینده


اتصال 100 درصدی نانوایی‌های تهران به شبکه هوشمند ظرف یک هفته آینده

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اتصال ۱۰۰ درصدی نانوایی‌های تهران به شبکه هوشمند ظرف یک هفته آینده خبر داد.

اتصال 100 درصدی نانوایی‌های تهران به شبکه هوشمند ظرف یک هفته آینده

حشمت اله عسگری در گفت و گو با ایران اکونومیست در تشریح روند اتصال نانوایی‌های تهران به شبکه هوشمند گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان نظارت کافی بر میزان مصرف همچنین جلوگیری از قاچاق آن صورت گرفته است و با اجرای کامل آن شاهد تداوم تاثیرات مثبت در این بخش خواهیم بود.

وی افزود: تاکنون بیش از ۷۲۰۰ نانوایی در سطح استان تهران به دستگاه کارتخوان مجهز شده‌اند که کار نصب این دستگاه‌ها برای همه نانوایی‌های استان تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران ادامه داد: کمتر از ۱۰۰۰ نانوایی تاکنون باقی مانده است که اقدامات اساسی برای تجهیز این نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان هم انجام خواهد شده البته عواملی همچون جابجایی، فوت مالک نانوایی، مشکل میان شرکای نانوایی و یا هر دلیل دیگری علت اصلی متصل نشدن این نانوایی‌های تهران به دستگاه کارتخوان بوده است.

عسگری تاکید کرد: در حال رفع مشکل این نانوایی‌ها هستیم لذا پیش‌بینی می کنیم کمتر از یک هفته آینده ۱۰۰ درصد نانوایی‌های تهران به شبکه هوشمند متصل شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس