دبیر: کشتی قابلیت گرفتن 11 مدال در دو المپیک را دارد/ روسیاهی برای آنهایی ماند که گفتند نمی‌خواهیم قاسمی طلا بگیرد


دبیر: کشتی قابلیت گرفتن 11 مدال در دو المپیک را دارد/ روسیاهی برای آنهایی ماند که گفتند نمی‌خواهیم قاسمی طلا بگیرد

رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد که کشتی امروز در حالی یازدهمین مدال المپیکی‌اش را گرفت که قابلیت گرفتن این تعداد را در دو المپیک داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا دبیر در مراسم اهدای مدال کمیل قاسمی در حالیکه از دیر آمدن فرنگی‌کاران به خانه کشتی صدرزاده ناراحت بود، با انتقاد از پوشش برخی از آنها اظهار داشت: دیر که می‌آیید، حداقل درست بیایید. بچه‌های آزاد تمرین شبیه‌سازی دارند و مراسم 11 تمام می‌شود.

وی ادامه داد: امروز یازدهمین طلای کشتی ایران توسط صالحی امیری به کمیل قاسمی اهدا می‌شود. جز من آن 10 تا همه استثنا هستند. حیف است کشتی ایران در 60، 70 سال فقط 11 مدال گرفته، درحالیکه کشتی این قابلیت را دارد که در دو المپیک 11 مدال بگیرد.

وی ادامه داد: امثال منصور برزگر، علیرضا حیدری، عباس جدیدی که به جرات بعد از انقلاب با فاصله بهترین آزادکار است یا رضا یزدانی چرا باید برایش آن اتفاقات بیفتد؟ مهدی تقوی و صادق گودرزی، همه اینها می‌توانستند طلای المپیک بگیرند. این اعتقاد من است کشتی می‌تواند به این جایگاه برسد. کشتی آزاد و فرنگی، هر دوی تیم‌ها از نظر مدال و سهمیه المپیک بهترین بودند و حتی از وزنه‌برداری بهتر نتیجه گرفتند. تیم دوم و سوم ما آن مدال‌ها را در قونیه گرفتند و 8 طلا و 16 مدال را در کشورهای اسلامی گرفتیم. از یک جایی به بعد هم اشتباه داوری هم شروع می‌شود که همه مدال‌ها را یک تیم نگیرد.

وی تصریح کرد: همه روسای فدراسیون‌ها اشتباه می‌کنند و فقط دو ساعت تمرین بچه‌ها را می‌بینند، درحالیکه اصل قضیه آن 22 ساعت است. خواب خیلی مهم است، اگر مدال المپیک می‌خواهیم الان وقتش هست، 90 درصد مدال‌ها را بچه‌های زیر 23 سال می‌گیرند. 67 درصد مدال‌های المپیک را کشتی گرفته است.
من المپیک را می‌بینم. عدالت برابری نیست، یکی باید یک بودجه بگیرد و تیم دیگر یک میزان.

وی از صالحی امیری تشکر کرد و گفت: ما در المپیک بد آوردیم، علی گرایی باید طلا می‌گرفت، ساروی طلا روی سینه‌اش بود، حسن یزدانی طلا بود و باید سه طلا می‌گرفتیم. همچنین محمدحسین باید برنز می‌گرفت. صالحی امیری می‌گفت کشتی هر چقدر می‌گیرد نوش جانش. در نهایت دو، سه ورزش در المپیک مدال می‌گیرند؛ کشتی، وزنه برداری و تکواندو.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان گفت: آنهایی که در فضای مجازی به زن و بچه من فحش دادند، باید آن دنیا جواب بدهند. خوشحالم کمیل به حقش رسید و روسیاهی ماند برای آنها که می‌گفتند ما نمی‌خواهیم او مدال طلا بگیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !