برنامه‌ریزی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران انجام شد


برنامه‌ریزی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران انجام شد

در چهارمین جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران گزارشی از چگونگی خدمات رسانی و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران به ریاست علیرضا زاکانی شهردار پایتخت ۱۴۰۱ در محل ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری برگزار شد. شهردار تهران نیز در این جلسه اظهار کرد: امیدواریم با افزایش خدمات در اربعین، بتوانیم با اثرگذاری و تسهیل‌گری در موضوع گوشه‌ای از بار این مراسم را برداریم.

زاکانی با بیان اینکه باید مانند مردم عراق، خدمت رسانی را فارغ از ملیت زائران انجام دهیم، تصریح کرد: همه اقدامات ما در اربعین بخش کوچکی از کار است که در مقابل اهتمام ملت عراق برای خدمت رسانی به زوار قطره‌ای از دریا است.

وی تاکید کرد: توجه به فرهنگی که در بین مردم عراق برای تلاش یک ساله شأن جهت خدمت شایسته‌تر به زوار روز اربعین وجود دارد، باعث رشد و تعالی ما می‌شود.

در بخش دیگری از این جلسه، محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری گزارشی کوتاه از رویکردها در حوزه‌های خدمات شهری و حمل و نقل برای مراسم پیاده روی اربعین ارائه کرد.

همچنین شناسایی نقاط حادثه خیز و ایمن سازی ترافیکی مسیر اربعین، نصب تابلوهای راهنمای مسیر، اتخاذ تمهیدات لازم برای اسکان رانندگان، برنامه‌های قرارگاه زینبیون در کربلا، قرارگاه نجف و قرارگاه‌های مرزی، خدمات درمانی و پزشکی برای مسیر پیاده روی، جمع‌آوری زباله و احداث سرویس‌های بهداشتی از دیگر موارد مطروحه توسط اعضای ستاد اربعین بود.

در این جلسه همچنین گزارشی هم از چگونگی خدمات رسانی و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران ارائه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد