ترافیک سنگین در همه جاده‌‌های تهران-شمال/ کندوان و هراز‌ یک‌طرفه می‌شود


ترافیک سنگین در همه جاده‌‌های تهران-شمال/ کندوان و هراز‌ یک‌طرفه می‌شود

‌در محور کندوان‌ تردد وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 24:00 امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت 17:00 تا 24:00 امروز از کرج و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

علی اکبر آشوری در‌ گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌ی کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در همه جاده‌‌های تهران-شمال

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال بیان کرد: ‌دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر‌ جنوب به شمال‌ حدفاصل شهرستانک تا نساء و ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره 17 تا انتهای مسیر نشان می‌دهد

معاون مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از بروز ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر‌جنوب به شمال‌ محدوده گیلاوند، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر‌ رفت و برگشت‌ محدوده سه راهی چلاو‌ و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار خبر داد.

* ترافیک‌‌ سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج-قزوین-کرج

آشوری گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و گلشهر و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس داریم.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها اظهار کرد:‌ در حال حاضر در جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

*‌‌ افزایش تردد خودرو در جاده‌ها

معاون مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: کل تردد جاده‌ای در شبانه ‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات حاصل از‌ رصد‌‌ تعداد‌‌‌‌‌‌‌ 2497 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل 6.9 درصد افزایش را نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 13.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

*‌ آزادراه‌ ‌‌‌کرج-قزوین ‌پرتردد‌ترین جاده کشور‌ در شبانه‌روز گذشته

آشوری اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ ‌‌‌کرج-قزوین با 166 هزار تردد، آزادراه‌ قزوین-کرج‌ با 138 هزار تردد‌ و آزادراه ‌‌‌‌کرج‌-تهران با 134 هزار تردد، ثبت شد.

* ‌هفت جاده مسدود است

معاون مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت انسداد جاده‌‌های کشور گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان و محور خرم‌آباد-پل دختر به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

وی گفت: همچنین محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، محور ریگان - ایرانشهر‌‌‌‌‌ و جاده تهران-امام‌زاده داود به دلیل نبود ایمنی کافی‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.

* محدودیت ترافیکی جاده‌‌ها تا شنبه 12 شهریور

تردد موتور سیکلت‌ تا ساعت 06:00 روز شنبه مورخ 1401/06/12 در جاده‌های هراز‌، کندوان، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

‌در محور کندوان‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 الی 24:00 امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:00 الی 24:00 امروز از کرج (میدان امیرکبیر‌) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 الی 24:00 روزهای جمعه و شنبه هفته جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:00 تا 24:00 ‌از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

‌در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 الی 22:00 روز جمعه مورخ 1401/06/11 از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 الی 22:00 همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می شود.

در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون کماکان ممنوع ‌است همچنین در هراز‌ تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است.

در هراز تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از‌ ساعت 06:00 الی 24:00 امروز و فردا ‌‌ممنوع‌ است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند