دمای هوای اردبیل گرم‌تر می‌شود


دمای هوای اردبیل گرم‌تر می‌شود

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی در چهار روز آینده با تغییر جریانات جوی دمای اردبیل گرم‌تر می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت هوای استان اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار صادره شماره ۲۷ سطح زرد در چهار روز آینده با تغییر جریانات جوی دمای اردبیل گرم‌تر می‌شود.

سیاوش محمدی بیان کرد: طی این مدت آسمان استان غالباً صاف بوده اما در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد گاهی توأم با وزش باد تند گرمیج انتظار می‌رود که سبب تداوم هوای گرم تابستانه خواهد شد.

وی افزود: بیشینه دما در مناطق مرکزی و شهرستان خلخال تا ۳۵ درجه سلسیوس و در مناطق گرمسیری استان تا ۴۱ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: به هموطنان توصیه می‌شود از حضور در فضای باز به ویژه در ساعات گرم روز خودداری کرده و برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی توجه به نکات ایمنی به ویژه تنظیم دمای محیط‌های حساس دقت لازم را داشته باشند.

محمدی با بیان اینکه مسافران هنگام ترک جنگل از خاموش بودن آتش اطمینان حاصل کنند، افزود: لازم به ذکر است که از روز دوشنبه هفته آینده وضعیت جوی با شمالی شدن جریانات کاهش دمای هوا دور از انتظار نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟