صدور قبض 33 میلیونی آب برای یک مدرسه کوچک روستایی


صدور قبض 33 میلیونی آب برای یک مدرسه کوچک روستایی

«عبدالحمید حمزه پور»، مدیرعامل آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: طبق قانون اداره آب و فاضلاب استان مشترکین آبی که نسبت به پرداخت برگ خرید قبض خود اقدام نکرده و شامل جریمه شده‌اند را قطع می‌کنند و قانون شکنی در این مورد انجام نشده است.

یکی از مدیران مدارس دولتی اعلام کرد: «امروز صبح مأموران آب با مراجعه به مدرسه به دلیل داشتن بدهی آب را قطع کردند، از آنجایی‌که مبلغ قبض پرداختی آب بسیار بالا بود از آموزش‌وپرورش درخواست کمک برای پرداخت آن را داشتیم، اما آمورش و پرورش از پرداخت آن سرباز زده و بودجه‌ای در این خصوص به مدارس داده نشده است و این سازمان اعلام کرده مبلغ را از والدین دریافت کنید! اینجا یک مدرسه دولتی است و بسیاری از خانواده‌های این دانش‌آموزان وضعیت مالی مساعدی ندارند و عملاً نمی‌توان ازآن‌ها پرداخت چنین مبلغی را درخواست کرد».

به گزارش خبرآنلاین، به گفته این مدیر، مدرسه آن‌ها تنها مدرسه‌ای نیست که با این مشکل روبه‌رو شده و سایر مدارس در استان نیز این مشکل رادارند. برای مثال قبض یکی از مدارس روستایی کم دانش‌آموز ۳۳۰ میلیون ریال صادرشده است.

سازمان آب و فاضلاب مطالبات خود را بدون استثنا از همه جمع‌آوری می‌کند

«عبدالحمید حمزه پور»، مدیرعامل آب و فاضلاب استان هرمزگان در خصوص این موضوع گفت: «طبق قانون اداره آب و فاضلاب استان مشترکین آبی که نسبت به پرداخت برگ خرید قبض خود اقدام نکرده و شامل جریمه شده‌اند را قطع می‌کنند و قانون شکنی در این مورد انجام نشده است.

شرکت آب و فاضلاب، مطالبات وصول نشده‌ای از سایر نهاد‌ها و ادارات استان دارد که همین امر باعث شده پرداختی‌های کارمندان سازمان آب و فاضلاب با تأخیر انجام شود؛ ازاین‌رو این سازمان موظف است مطالبات خود را بدون استثنا از همه جمع‌آوری نماید».

حمزه پور گفت: «ازآنجایی‌که آموزش‌وپرورش متولی مدارس روستایی است؛ باید این سازمان نسبت به پرداخت آن اقدام نماید و اینکه چه برنامه‌ای آموزش‌وپرورش برای جلوگیری از قطع انشعاب آب دارد به این سازمان مربوط نیست».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403