هیولای ترسناک زرهی که ماشین شخصی است، قیمت فقط 15 میلیارد تومان! + فیلم


هیولای ترسناک زرهی که ماشین شخصی است، قیمت فقط 15 میلیارد تومان! + فیلم

پارسینه: پارامونت مارائودر که توسط یک سازنده آفریقای جنوبی تولید شده، حالا به خودروی مورد علاقه آفرود دوستان بدل شده. خودرویی با ویژگی‌های خارق العاده که البته بیشتر کارکرد نظامی می‌تواند داشته باشد، اما در سافاری‌های عربی هم نمونه‌هایی از این هیولا را می‌توان دید. خودرویی با قیمت ۵۰۰ هزار دلار یعنی چیزی حدود ۱۵ میلیارد تومان!

پارامونت مارائودر که توسط یک سازنده آفریقای جنوبی تولید شده ، حالا به خودروی مورد علاقه آفرود دوستان بدل شده. خودرویی با ویژگی های خارق العاده که البته بیشتر کارکرد نظامی می تواند داشته باشد اما در سافاری های عربی هم نمونه هایی از این هیولا را می توان دید. خودرویی با قیمت 500 هزار دلار یعنی چیزی حدود 15 میلیارد تومان!

پارامونت مارائودر جدید معرفی شد. این هیولای زرهی نسبت به نسل اول خود ارتقا پیدا کرده است.مارادر مارک ۲ از لحاظ ظاهری به نسخه اولیه خود شباهت زیادی دارد، اما ساختار آن نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده است. این خودرو که می‌تواند از سرنشینان خود در مقابل انفجار مین و بالستیک محافظت کند، اکنون از شاسی دو لایه مونوکوک بهره می‌برد که این شاسی هم مقاومت بالایی در برابر مین‌ها دارد.

رابط کاربری راننده نسبت به نسل قبلی ارتقا پیدا کرده تا خودرو به آسانی برای انجام عملیات‌های مختلف آماده شود. این شرکت قصد دارد نسل دوم پارامونت مارائودر را در دو نوع راست و چپ فرمان به شکل همزمان به تولید برساند. همچنین فرایند تبدیل از راست فرمان به چپ فرمان و بالعکس ظرف مدت ۲ ساعت قابل انجام است.

مارادر مارک ۲ به سیستم جدیدی مجهز شده که توانسته سطح ارگونومیک، راحتی و کاربری این خودرو را افزایش دهد. این خودرو اکنون بهتر از قبل از مسیرهای دشوار عبور می‌کند و همچنین کمترین خستگی را برای سرنشینان به همراه دارد.

این خودرو بهتر از قبل می‌تواند از جان سرنشینان به ویژه سربازان در نبردهای مختلف محافظت کند. گفتنی است پارامونت مارائودر در نسخه قبلی در ارتش کشورهای آسیای جنوب شرقی، آسیای مرکزی، خاورمیانه و آفریقا به کار گرفته شده و می‌تواند در شرایط سختی نظیر دمای منفی ۲۰ درجه تا دمای ۵۰ درجه سانتی‌گراد همراه سربازان در نبردهای مختلف شرکت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا