شرایط فروش تحویل فوری محصولات بهمن موتور در شهریور 1401


شرایط فروش تحویل فوری محصولات بهمن موتور در شهریور 1401

شرایط فروش تحویل فوری محصولات بهمن موتور در شهریور 1401 اعلام شد. در این طرح وانت کارا تک کابین، ون باری اینرودز و کاپرا 2 به فروش می‌رسند.بهمن موتور در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد وانت کارا تک کابین، ون باری اینرودز و کاپرا 2 را از...

شرایط فروش تحویل فوری محصولات بهمن موتور در شهریور 1401 اعلام شد. در این طرح وانت کارا تک کابین، ون باری اینرودز و کاپرا 2 به فروش می‌رسند.

بهمن موتور در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد وانت کارا تک کابین، ون باری اینرودز و کاپرا 2 را از روز شنبه 12 شهریور 1401 از ساعت 10 صبح تا 16 همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت به فروش برساند. متقاضیان با مراجعه به سامانه فروش یکپارچه به آدرس bahmancustomer.iranecar.com می‌توانند فقط به شکل آنلاین در این طرح فروش شرکت کنند. در ادامه جزئیات شرایط فروش خودروهای بهمن موتور در شهریور 1401 را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش تحویل فوری محصولات بهمن موتور

در این طرح فروش وانت کارا تک کابین تیپ 4 هیدرولیک با تجهیزات شخصی با قیمت 325 میلیون تومان، ون باری اینرودز با قیمت 559 میلیون تومان و کاپرا 2 با قیمت 652 میلیون تومان به فروش می‌رسند. موعد تحویل این خودروها هفته پایانی مهرماه 1401 اعلام شده است. همچنین این خودروها در رنگ‌های سفید و مدل 1401 با نرخ سود سالیانه 13 درصد و جریمه تاخیر ماهانه 2.5 درصد به مشتریان عرضه می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...