ایجاد 7 موکب مرزی توسط ارتش برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی


ایجاد 7 موکب مرزی توسط ارتش برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

سخنگوی ارتش ضمن اعلام خبر ایجاد ۷ موکب مرزی توسط ارتش برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی گفت که یک هزار نفر نیز آماده خدمت رسانی هستند.

امیر شاهین تقی خانی، صبح روز پنجشنبه در مصاحبه با رادیو اربعین در ارتباط با برنامه های ارتش برای گرامیداشت اربعین و ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: ما در مجموعه ارتش به دو شکل در مورد ایام اربعین حسینی برنامه‌ریزی کرده‌ایم، بخشی از این برنامه‌ریزی‌ها برای خانواده های وابسته به ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در این زمینه می توان به برپایی موکب ها، ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و تشکیل حلقه های معرفت برای تبیین اهمیت و عظمت اربعین حسینی اشاره کرد .

تقی خانی، همچنین با بیان اینکه برنامه ریزی دیگر ارتش، ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی و همراهی با مردم در این ایام است، افزود : در همین چارچوب در مرزهای کشور ۷ موکب مرزی ایجاد کرده‌ایم و همچنین استقرار بیمارستان و آشپزخانه های صحرایی، ایجاد ایستگاههای خدماتی، پیش‌بینی پارکینگ های خودرویی از مجموعه اقدامات ارتش برای ارائه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است .

ایجاد 7 موکب مرزی توسط ارتش برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

سخنگوی ارتش گفت:همچنین یک هزار نفر از مجموعه ارتش آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

تقی خانی ادامه داد:همچنین نرم افزارهایی با کمک دانشگاه شریف برای راهنمایی زائران از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است .

وی در پایان گفت: یکی از وظایف اصلی ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران، حفظ امنیت زائران و مرزهای کشور است و ما تمام تلاش خود را برای انجام این مسئولیت به کار خواهیم بست تا مثل همیشه امنیت کامل در مرز های کشور حاکم باشد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل