راه‌های جدید تبلیغ توسعه یابد/ دین جز محبت نیست


راه‌های جدید تبلیغ توسعه یابد/ دین جز محبت نیست

اصفهان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نسبت به توسعه راه‌های جدید تبلیغ اسلام در پیاده روی اربعین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مهدی فوقی در همایش مبلغه‌های اعزامی به موسم اربعین ضمن تسلیت فقدان آیت الله ناصری اظهار داشت: تبلیغ یک مأموریت الهی و معنوی است، تبلیغ یک راه رسیدن به خدا و قرب الی الله است و آداب خاص خود را دارد.

وی افزود: اگر آداب تبلیغ رعایت نشود راه کج طی می‌شود، اگرچه یکی از اصلی‌ترین راه‌ها منبر است اما امروز راه‌های تبلیغ بیشتری وجود دارد، مبلغه کسی است که از همه روش و راه‌ها را برای هدف خود استفاده می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: گاهی اوقات یک فرد با یک هدیه، احترام و رفتار به دین اسلام جذب می‌شود، فردی با یک احترام به دین ما جذب شد، مقدمه جذب محبت است، منبرها بعد از اربعین است.

فوقی ادامه داد: مردم را بدون زبان به دین دعوت کنید، دین چیزی جز محبت نیست، دین بر محتوای محبت سوار است، شما باید دنبال تحول در تبلیغ باشید و دنبال بسترهای جدید باشید، نباید دنبال منبر نباشید باید راه‌های جدید ایجاد شود.

وی اضافه کرد: اخلاق چیزی بود که باعث شد ده‌ها نفر در یک سفر به اسلام جذب شوند در حالی که برخی ادیان با خرج پول‌های کلان موفق به این بحث نشدند اما اخلاق و محبت این امر را انجام می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: باید صحنه مواجه عوض شود، علاوه بر راه جدید باید افراد جدید جذب شود، همچنین در حوزه بین الملل باید این راه‌ها مدنظر باشد.

وی تصریح کرد: نمی‌گذاریم برخی افراد که تبلیغ اسلام داعشی می‌کنند به کار خود ادامه دهند و جلوی این افراد را می‌گیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی