توزیع بیش از 3 هزار و 500 بسته لوازم التحریر و سبد کالا


سرهنگ پاسدار مُخلِق آذر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به یازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه مواسات و همدلی در غالب توزیع ۳ هزار بسته لوازم التحریر و ۵۰۰ بسته معیشتی ۱۰ سری جهیزیه و ۵۰۰ سری کارت خرید کالا...

توزیع بیش از 3 هزار و 500 بسته لوازم التحریر و سبد کالاسرهنگ پاسدار مُخلِق آذر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به یازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه مواسات و همدلی در غالب توزیع ۳ هزار بسته لوازم التحریر و ۵۰۰ بسته معیشتی ۱۰ سری جهیزیه و ۵۰۰ سری کارت خرید کالا گفت:این کمک‌های مومنانه میان خانواد‌های محروم که از قبل در سطح منطقه جنوب شرق تهران شناسایی شده اند در چند روز آینده و در آستانه بازگشایی مدارس توزیع می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی ومحرومیت زدایی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) با اشاره به اینکه این مرحله از کمک‌های مومنانه با همکاری خیرین و گروه‌های جهادی تهیه شده است بیان کرد: اعتباری به میزان ۱ میلیارد و صد میلیون تومان برای تهیه این کمک‌ها در نظر گرفته شده است.

وی همچنین پیش بینی کرد در چند روزه آینده رزمایش مومنانه دیگری به کمک خیرین و نهاد‌های مسئول برپا شود.

سرهنگ پاسدار مخلق آذر یادآور شد: در تهران ۴ قرار گاه محرومیت زدایی وجود دارد که این مرحله از رزمایش به مناطق ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵ جنوب شرق اختصاص دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا