هفته چهارم لیگ برتر فوتبال| 9گل در 8 بازی !/ 5 بازی با تساوی بدون گل


هفته چهارم لیگ برتر فوتبال| 9گل در 8 بازی !/ 5 بازی با تساوی بدون گل

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام 8 بازی به پایان رسید.

به گزارش رکنا، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری 8 بازی به پایان رسید. نکته جالب اینکه لیگ حرفه ای دوره بیست و دوم ما در هفته چهارم تنها 9 گل را به خود دید و معدل برای هربازی یک گل بود. اینکه از مجموع 8 بازی تعداد 5 بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده در نوع خود بسیار عجیب است.

لیگ این دوره با هیاهوی بسیار آغاز شد و حضور بسیاری از بازیکنان و مربیان سرشناس ایرانی و خارجی در این دوره نوید بازی‌های خوب و پر گل را می‌داد که خب این اتفاق نیفتاده و باید بازهم ظاهرا برای تماشای بازیهای زیبا صبر کرد. لیگ حرفه‌ای فوتبال ما اکنون با وجود حضور این همه رسانه و فضای مجازی باید از جذابیت و حرارت بالایی برخوردار باشد که این اتفاق نیفتاده و تماشاگران فوتبال اما همچنان از تماشای بازی های جذاب محروم هستند.

اگر از چند بازی این هفته‌های اخیر به ویژه گل‌گهر سیرجان و مس کرمان و همچنین گل‌گهر و سپاهان بگذریم، شاید به جرات باید گفت که هیچکدام از بازی‌های فصل جاری جذاب نبوده و به دل نشسته است.

حضور مهاجمانی چون محمد محبی، کاوه رضایی، یورگن لوکادیا، سجاد شهباززاده، پریرا و چندین مهاجم با سابقه و گلزن ایرانی و خارجی در لیگ برتر فوتبال فصل جاری و در سال منتهی به جام‌جهانی باید تعداد گلی بیش از این را در خود جا می‌داد و تماشاگر حضوری و تلویزیونی را از دیدن آن سیراب می‌کرد.

شاید احتیاط بیش از حد مربیان و در رده بالاتر کادر مدیریتی برای کسب حداقل امتیاز و ماندن در سطح معقول لیگ یکی از دلایل اصلی عدم گلزنی در لیگ باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...