عینک Glasses T1 لنوو به‌عنوان نمایشگر ثانویه با قابلیت اتصال به رایانه و گوشی معرفی شد


عینک Glasses T1 لنوو به‌عنوان نمایشگر ثانویه با قابلیت اتصال به رایانه و گوشی معرفی شد

لنوو از عینک جدید خود موسوم به Glasses T1 رونمایی کرده است. کاربران می‌توانند از این محصول به‌عنوان نمایشگر اضافه در کنار کامیپوتر یا گوشی هوشمند بهره ببرند.

امروزه بسیاری از شرکت‌ها درحال‌ کار روی عینک‌های واقعیت افزوده هستند و برندهایی مثل اوپو و TCL محصولاتی در این حوزه معرفی کرد‌ه‌اند. لنوو اکنون در جریان رویداد IFA ۲۰۲۲ از عینکی به نام Glasses T1 رونمایی کرده است که می‌توان از آن به‌عنوان نمایشگر اضافه در کنار دستگاه‌های دیگر استفاده کرد.

عینک جدید لنوو، جز دسته‌ی عینک‌های واقعیت افزوده نیست، اما همان‌طور که اشاره کردیم می‌توان از آن به‌عنوان صفحه‌نمایش ثانویه برای رایانه‌ها یا گوشی‌های هوشمند بهره گرفت.

Glasses T1 لنوو یک صفحه‌نمایش microOLED با کنتراست بالا و وضوح Full HD (معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) دارد. این محصول درواقع دو نمایشگر دارد که هریک از آن‌ها برای یک چشم درنظر گرفته شده‌اند. این محصول همچنین به بلندگوی داخلی مجهز شده است و از گواهی TUV برای کاهش نور آبی بهره می‌برد. لنوو می‌گوید خریداران می‌توانند حتی از لنزهای سفارشی روی این عینک استفاده کنند.

عینک Glasses T1 لنوو به‌عنوان نمایشگر ثانویه با قابلیت اتصال به رایانه و گوشی معرفی شد

Glasses T1 برخلاف عینک ThinkReality که برای کاربران سازمانی طراحی شده بود، هیچ بخش محاسباتی‌ای ندارد. این یعنی امکاناتی مثل ردیابی دست یا سایر ویژگی‌های مشابه در عینک جدید لنوو ارائه نمی‌شود و همه‌ی قابلیت‌های آن ازطریق دستگاهی که به آن متصل شده است، کنترل می‌شود.

به گزارش Gizmochina، عینک Glasses T1 از اتصال USB-C برای ارتباط با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها ازجمله گوشی‌های هوشمند، کامپیوترهای ویندوزی و مک و اندروید بهره می‌برد. این شرکت همچنین یک آداپتور لایتنینگ برای عینک جدید خود درنظر گرفته است تا بتوان آن را به آیفون متصل کرد.

لنوو تا این‌ لحظه جزئیاتی درمورد قیمت Glasses T1 منتشر نکرده است. البته این شرکت تأیید کرده که این محصول اواخر سال جاری در بازار چین عرضه خواهد شد و از سال آینده در سایر کشورهای جهان نیز دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سعید آرام میدون عشق