نرخ بلیت پرواز اربعین در 4 شهر به 7 میلیون و 600 هزار تومان رسید


نرخ بلیت پرواز اربعین در 4 شهر به 7 میلیون و 600 هزار تومان رسید

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: نرخ بلیت پروازهای رفت وبرگشت در کرمان، زاهدان، مشهد و یزد ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

حسن خوشخو گفت: نرخ های تعیین شده بلیت هواپیما برای ایام اربعین از ۱۵ تا ۳۰ شهریور، در تهران و شهرهایی که مسافت مانند تهران دارند، ۶ میلیون تومان تعیین شده و برای مسیرهای یک طرفه سه میلیون تومان است‌.

به گفته‌ معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، برای شهرهایی با مسافت طولانی مانند زاهدان، کرمان، مشهد و یزد قیمت بلیت رفت و برگشت ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و برای مسیرهای یک طرفه سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تمامی پروازهای نجف، عراق و بغداد از تاریخ ۱۵ شهریور تا ۳۰ شهریور به منظور انجام عملیات اربعین و با نرخ مصوب خواهد بود‌.

او گفت: توصیه می شود مسافران بلیت رفت و برگشت را از تهران خریداری کنند و خرید بلیت برگشت را به عراق موکول نکنند.

برنامه های اربعین تابع سیاست های ستاد اربعین است از سوی دیگر وزیر راه وشهرسازی برای ارائه تسهیلات لازم برای سفرهای هوایی تاکید کرده است بنابراین در بازه زمانی اربعین فروش چارتری نداریم و فروش بلیت توسط خود ایرلاین ها ارائه می شود و نباید در اختیار دفاتر مسافرتی قرار گیرد.

او گفت: به تمامی شرکت‌های هواپیمایی گفته ایم که بلیت را در بازار آزاد فروش نرسانند و اگر خلاف این مقررات کاری انجام دهند با ایرلاین برخورد می شود.

به گفته معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، باتوجه به عدم وجود ناوگان مناسب یکی از شرکت های هواپیمایی و عدم رعایت دستورالعمل های صادره سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص نرخ بلیت پروازهای بازه اربعین، مجوزهای این شرکت در مسیر پروازی عتبات تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد