رضایت مدیرکل امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از کیفیت خدمت‌رسانی به زوار اربعین


رضایت مدیرکل امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از کیفیت خدمت‌رسانی به زوار اربعین

کریمی در سفر به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه کیفیت خدمات‌رسانی به زائران را مطلوب ارزیابی کرد.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، محمد کریمی در سفر به استان خوزستان اظهار کرد: پیرو تأکید مهندس ضرغامی مبنی بر این‌که وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باید حضوری فعال در عرصه خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی داشته باشند، بازدیدی را از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه انجام دادم.
وی ادامه داد: در این سفر که برنامه‌ریزی آن از قبل انجام شده بود، کیفیت زیرساخت‌های رفاهی و اماکن اقامتی و نیز خدماتی که باید به زوار اربعین حسینی ارائه شود را ارزیابی کردم تا نتیجه آن را به وزارتخانه گزارش کنم.
مدیرکل دفتر امور مجلس و هماهنگی استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به این‌که سفر ما به چذابه و شلمچه مصادف شد، با حوادثی که طی ساعت‌های گذشته در عراق رخ داد و به بسته شدن مرزها منجر شد، افزود: تأکید مقام عالی وزارت بر این بود که تا عادی شدن شرایط در عراق، کرامت زواری که از قبل برنامه‌ریزی سفر خود را انجام داده بودند و در مرز حضور پیدا کرده‌اند، حفظ شود و چنانچه به هر نوع اسکان یا خدمات رفاهی نیاز دارند، نسبت به آن ترتیب اثر داده شود.
وی با بیان این‌که در بدو ورود به خوزستان، به مرز چذابه و سپس شلمچه رفتیم گفت: بر اساس برآوردی که شده بود، میزان تردد در مرز چذابه، یک میلیون نفر و مرز شلمچه، ۴میلیون نفر تخمین زده شده بود.
کریمی عنوان کرد: طی بازدیدی که انجام شد، خوشبختانه زیرساخت‌های تعبیه‌شده اعم از سرویس‌های بهداشتی، موکب‌ها و سایر خدمات برای این تعداد زوار مناسب بود؛ ضمن این‌که اطلاع‌رسانی لازم نیز انجام شده بود که باتوجه به شرایط پیش‌آمده مردم فعلاً به سمت مرزها نیایند.
وی با اشاره به مرز شلمچه تصریح کرد: باتوجه به این‌که در مرز شلمچه حجم بیشتری از زوار تردد می‌کنند، زیرساخت‌ها خیلی بیشتر بود و امکانات بیشتری هم وجود داشت. من با زواری که به عتبات مشرف شده و در حال برگشت بودند صحبت کردم که خوشبختانه همگی اذعان داشتند که فضای عراق به لحاظ امنیتی مساعد است و جای هیچ‌گونه نگرانی برای خانواده‌هایی که بستگان آن‌ها در آن‌ سوی مرزها هستند وجود ندارد و همگی با آرامش در حال بازگشت هستند.
مدیرکل دفتر امور مجلس و هماهنگی استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خاطرنشان کرد: این وزارتخانه به عنوان متولی گردشگری زیارت و مذهبی در استان‌ها به ویژه خوزستان، این آمادگی را دارد تا تما‌م‌قد در خدمت زوار اربعین حسینی باشد و ان‌شاءالله بتوانیم خدماتی را که منجر به خرسندی این زائران می‌شود را ارائه دهیم.
پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط