برگزاری آیین بزرگداشت «شهید محمد اسلامی» در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم


برگزاری آیین بزرگداشت «شهید محمد اسلامی» در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری آیین بزرگداشت «شهید محمد اسلامی» در کانون فرهنگی هنری ‌«الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبرداد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بزرگداشت شهدا کمترین کاری است که اهالی مسجد در راستای قدردانی از رشادت ها و دلاورمردی های این از جان گذشتگان انجام می دهند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهید امنیت، «محمد اسلامی جهرمی» آیین بزرگداشتی را با حضور خانواده شهید برگزار می کنند.

وی عنوان کرد: این برنامه روز سه شنبه هشتم شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ و با سخنرانی حجت الاسلام «آبیار»‌ مسئول ستاد برگزاری نمازجمعه جهرم و همچنین مرثیه خوانی «میرزایی» ذاکر اهل بیت (ع) برگزار می شود.

حضوری خاطرنشان کرد: این آیین با حضور اهالی مسجد، اعضای کانون و سایر شهروندان برگزار و از مقام رفیع شهدا به ویژه «شهید محمد اسلامی جهرمی» تجلیل می شود.

وی در پایان از عموم شهروندان و اهالی مسجد برای شرکت در این آیین بزرگداشت به منظور قدردانی از مجاهدت های این شهید والامقام دعوت به عمل آورد.

پیکر شهید خادم الرقیه کربلایی پاسدار «محمد اسلامی»، که سحرگاه (چهارشنبه ۲ شهریور) در ماموریتی به فیض عظیم شهادت نائل آمد به همراه همرزمش شهید «محمد سجادی زاده» روز پنج شنبه سوم شهریورماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تشییع و سپس در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده شد.

شهید «محمد اسلامی»، فرزند «محمدحسین اسلامی»، مدیر عامل اتحادیه تشکل‌ های قرآنی فارس و «صدیقه سادات میرصادقی»‌، مدیر کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز بود که در سن ۲۱ سالگی به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول