زائران اربعین تا اطلاع ثانوی به مرزها مراجعه نکنند


 زائران اربعین تا اطلاع ثانوی به مرزها مراجعه نکنند

سید مصطفی فاطمی اعلام‌کرد: زائران تا اطلاع ثانوی از مراجعه به مرزها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان سید مصطفی فاطمی امروز سه‌شنبه هشتم شهریور ۱۴۰۱ با اشاره به تحولات و اتفاقات کشور عراق، اظهار کرد: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و ستاد مرکزی اربعین هماهنگی کامل با هم دارند و در این‌باره بین این دو دستگاه هماهنگی لازم برای ارائه خدمات شایسته به زائران وجود دارد.
مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی افزود: درخواست ما از زائران این است که با توجه به اتفاقات کشور عراق تا اطلاع ثانوی از مراجعه به مرزهای استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام خودداری کنند تا شاهد ازدحام در مرزها نباشیم.
وی اضافه کرد: به‌منظور ارائه خدمات شایسته به زئران اربعین حسینی، پیش‌بینی اسکان موقت برای آن‌ها در مرزها انجام شده و تا این لحظه گزارشی درباره مشکلات زائران نداشتیم، خوشبختانه با کمک مردم و مسئولان آرامش در مرزها برقرار است و زائران در سلامت کامل هستند.
فاطمی در ادامه گفت: در هر سه استان که با کشور عراق مرز مشترک داریم، تمهیدات لازم اندیشیده شده و پیش‌بینی‌های لازم تدارک دیده شده است، ادارت کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سه استان خوزستان، کرمانشاه و ایلام در خدمت زائران هستند.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای بازگشت آن دسته از زائرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند انجام شده و وسائل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس به تعداد کافی در نظر گرفته شده است.
پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟