امسال هم برای قهرمانی در لیگ برتر کشتی به میدان می‌رویم


امسال هم برای قهرمانی در لیگ برتر کشتی به میدان می‌رویم

عضو کادر فنی تیم صنایع مازندران گفت: به عنوان قهرمان رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد سال گذشته امسال هم برای تکرار این عنوان به میدان خواهیم رفت.

هادی حبیبی با تاکید تیم صنایع مازندران بر اینکه برای دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته در لیگ برتر امسال حضور خواهد داشت به خبرنگار مهر گفت: مطمئناً با تجربه و برنامه ریزی هایی که داریم امسال هم با تمام توان و قدرت در لیگ برتر شرکت می‌کنیم. خوشبختانه تیم ما تجربه خوبی برای این مسابقات دارد و در دو دوره پیکارهای قبلی، توانستیم عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کنیم. به همین دلیل امسال هم با تمام نیرو و داشته‌های خودمان برای دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته وارد پیکارها خواهیم شد.

وی در خصوص برنامه ریزی و تدارکات تیم صنایع مازندران برای لیگ برتر امسال افزود: تاکنون کارهای مختلفی در این زمینه انجام شده است. ضمن اینکه طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون کشتی، باشگاه‌ها نباید تا بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان با ملی‌پوشان وارد مذاکره و بستن قرارداد نشوند، فعلاً منتظر گذر کردن از این مرحله هستیم. البته دیگر اقدامات لازم برای تجهیز و آماده سازی تیم انجام شده و با جدیت در حال برنامه ریزی و تدارک هستیم.

سرپرست اسبق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در پایان ادامه داد: بچه‌ها ما همچنان زیر نظر رضا یزدانی در مازندران تمرین می‌کنند. این کشتی گیران همان نفرات فصل گذشته و مورد نظر کادر فنی هستند که مدتهاست تمرینات خود را به طور جدی و منظم پیگیری می‌کنند. البته نباید فراموش کرد که رقابتهای لیگ امسال بسیار سخت و فشرده خواهد بود و با توجه به شرایط کشتی در سال جاری، بی تردید رقبای زیادی برای رسیدن به قهرمانی پیش رو داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط