عضو هیات مدیره نفت آبادان: به سلامت مرادیان اعتقاد داریم/ ما را وارد بازی غیراخلاقی سرخابی ها نکنید


عضو هیات مدیره نفت آبادان: به سلامت مرادیان اعتقاد داریم/ ما را وارد بازی غیراخلاقی سرخابی ها نکنید

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان به اتهاماتی که علیه دروازه بان این تیم مطرح شده واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روح‌الله محمدی در خصوص بازی نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به داشته هایمان بازی خوبی را مقابل پرسپولیس به ویژه در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم. اگر توپ های بازیکنانمان به گل تبدیل می شدند، قطعاً نفت با امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک می کرد. این نتیجه اصلاً حق باشگاه نفت آبادان نبود.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت طالب ریکانی و حسن بیت سعید و همچنین جذب بازیکن خارجی، گفت: در حال بررسی گزینه خارجی مان هستیم و مطمئناً یک بازیکن خارجی به تیم اضافه خواهد شد. طالب ریکانی را هم بعد از رفع مصدومیتش در بازی با پرسپولیس در اختیار داشتیم اما او و حسن بیت سعید را انشاءالله از هفته های آینده به صورت کامل در اختیار خواهیم داشت و مطمئناً حضور این دو بازیکن تأثیر بسزایی در روند تیم خواهند داشت.

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه با گله مندی از افرادی که صحبت هایی در خصوص تبانی احسان مرادیان، دروازه بان این تیم مطرح کرده اند، افزود: مرادیان و عملکردش برای همه شناخته شده هست. او در سه بازی قبلی از بازیکنان فوق العاده نفت آبادان بوده و اگر بخواهیم عملکرد دروازه‌بانان حاضر در لیگ را در چهار بازی گذشته بررسی کنیم قطعا مرادیان جزو سه دروازبان برتر لیگ بوده و حتی شایسته دعوت به تیم ملی نیز هست. او دروازه‌‌بانی اخلاق مدار است و اینکه دروازه‌بانی مقابل استقلال و پرسپولیس گلی دریافت کند، دلیل بر این نیست که صحبت هایی این چنینی در خصوص او گفته شود. ضمن اینکه مرادیان در هیچ کدام از دو گلی که در بازی با پرسپولیس دریافت کردیم، به صورت صددرصدی مقصر نبود.

وی ادامه داد: معتقدیم اگر تیم می برد همه اعضا آن بازی را برده اند و اگر می بازد همه مقصر هستیم اما متأسفانه بعد از بازی، برخی پیج های سرخابی و یک سری افراد معلوم الحال که از ابتدای فصل حاشیه هایی ایجاد کردند و متأسفانه به بازیکنان ما اعمال و افعال غیر قانونی و غیر اخلاقی را نسبت دادند که ضمن رد چنین صحبت هایی باید بگویم این حق را برای باشگاه نفت آبادان محفوظ می دانیم که در صورت تکرار چنین حواشی از این افراد شکایت کرده و باید اظهارات خود را در مراجع ذیصلاح با مستندات اثبات کنند، وگرنه از حقوق باشگاه اخلاق مدار صنعت نفت آبادان به سادگی نخواهیم گذشت.

محمدی عنوان کرد: جالب است که یکی از پیشکسوتان پرسپولیس که خودش نیز در گذشته دروازه بان بوده است و در دورانی که بازی می کرده، گل هایی به مراتب بدتر دریافت کرده است به خودش اجازه می دهد در خصوص دروازه‌بان صنعت نفت آبادان اظهارنظرهایی اشتباه داشته باشد. ما قطعاً این مسائل را بررسی می کنیم و قطعا هر شخصی در هر موقعیتی به هر یک از ارکان باشگاه چنین اتهام هایی بزند قطعا ورود کرده و از او به مراجع قضایی شکایت می کنیم.

وی در گفت و گو با سایت باشگاه نفت آبادان تأکید کرد: به سلامت اخلاقی احسان مرادیان و تمام اعضای تیم اعتماد و اعتقاد داریم و مرادیان اولین باری نیست که مقابل پرسپولیس و استقلال بازی می کند. از نظر ما او در بازی مقابل پرسپولیس عملکرد بدی نداشت. از افرادی که چنین حواشی را درست می کنند درخواست داریم نفت را وارد بازی های رسانه ای و غیر اخلاقی آبی و قرمز نکنند. نفت در زمین حرف می زند و اجازه نمی دهیم تیم را وارد حاشیه کنند

انتهای پیام /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟