طراحی فوق مدرن یخچال جدید ال‌جی / عکس


طراحی فوق مدرن یخچال جدید ال‌جی / عکس

زومیت نوشت: ایفا ۲۰۲۲ شاهد رونمایی یخچالی از ال جی است که به اسپیکرهای بلوتوثی و پنل‌های نورانی با قابلیت هماهنگی با موسیقی مجهز است.

درحالی‌که نمایشگاه سالانه‌ی ایفا رسماً از ۱۱ شهریور در برلین آغاز به‌کار می‌کند، برخی از شرکت‌ها زودتر محصولاتشان را رونمایی کرده‌اند. ال جی نیز با تبعیت از این عمل، یک روز قبل از آغاز نمایشگاه، یخچالی را رونمایی کرده که به‌معنی واقعی کلمه محصولی منحصربه‌فرد است.

دیگر زمان استفاده از یخچال‌ها فقط برای خنک نگه داشتن غذا و نوشیدنی‌ها گذشته است. یخچال‌های امروزی با اتصال به اینترنت و بهره‌مندی از نمایشگرهای شفاف و تلویزیون، آشپزخانه را به محیط سرگرمی تبدیل می‌کنند و این دقیقاً همان چیزی است که ال جی با معرفی یخچال MoodUP به‌ارمغان آورده است.

به‌گفته‌ی ال جی، MoodUp به فناوری‌های هوشمند و قابلیت خنک‌سازی پیشرفته برای تازگی بیشتر غذا و راحتی بیشتر مجهز است؛ ولی این دربرابر پنل‌های LED آن با قابلیت تغییر رنگ هیچ است!

طراحی فوق مدرن یخچال جدید ال‌جی / عکس

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ThinQ ال جی، در بالایی و پایینی یخچال را به ترتیب با ۲۲ و ۱۹ رنگ مختلف تزیین کنند یا تم‌های رنگی متنوعی همچون «طبیعت» را برگزینند.

بااین‌حال، قابلیت‌های مذکور تنها دلیل تبدیل محصول جدید ال جی به افسانه‌ای‌ترین یخچال جهان نیستند. افزون‌بر موارد گفته شده، MoodUp از اسپیکرهای بلوتوث داخلی بهره‌مند است که امکان اتصال به گوشی و تبلت و لپ‌تاپ را برای پخش موسیقی از اپلیکیشن‌ها یا فهرست پخش موسیقی‌های ال جی دارد. جالب‌تر از آن، امکان هماهنگ‌کردن نور پنل‌های LED با موسیقی‌های درحال پخش وجود دارد.

پنل‌های LED یخچال شگفت‌انگیز ال جی تنها جنبه‌ی تزیینی ندارد؛ بلکه کاربردهایی نظیر چشمک زدن مداوم هنگام بازماندن طولانی مدت در یخچال نیز دارند. همچنین، زمان نزدیک شدن فردی به یخچال، با چشمک زدن به او خوش‌آمد می‌گویند.

به‌گفته‌ی ال جی، درهای نورانی یخچال شب‌ها نور بیشتری تولید می‌کنند تا به افراد در یافتن غذای موردعلاقه‌ی خود بیشتر کمک کنند.

ال جی به‌فکر افرادی که تمایل به استفاده از نورهای رنگارنگ یخچال را ندارند نیز بوده است و MoodUP را با ترکیبی از رنگ‌های خاکستری و سفید لوکس مزین کرده که هنگام خاموش‌بودن پنل‌های LED مشخص است. افزون‌براین، یخچال ال جی به قابلیت تشخیص فرمان صوتی بهبهودیافته و وای‌فای مجهز است.

ال جی هنوز قیمت یا مدل‌های مختلف MoodUP را فاش نکرده است. بااین‌حال، تصاویر منتشرشده از وجود دو مدل مختلف خبر می‌دهند: مدلی چهاردر با یک قسمت میانی شفاف و مدلی تک در با دو فریزر همراه.

5858

کد خبر 1669134

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس