هدفون جبرا Elite 5 با قابلیت حذف‌نویز فعال و عمرباتری 7 ساعته معرفی شد


هدفون جبرا Elite 5 با قابلیت حذف‌نویز فعال و عمرباتری 7 ساعته معرفی شد

جبرا از هدفون جدید ۱۵۰ دلاری خود موسوم به Elite 5 رونمایی کرد. این محصول از قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، انتصال چندنقطه‌ای بلوتوثی و عمر باتری بسیار خوب بهره می‌برد.

جبرا (Jabra) در رویداد IFA ۲۰۲۲ از هدفون جدید ۱۴۹ دلاری خود موسوم به Elite 5 رونمایی کرد. این محصول به‌عنوان هدفون میان‌رده‌ی جدید این شرکت عرضه می‌شود و مثل Elite 75t قدیمی تا ۷ ساعت پخش مداوم موسیقی با فعال کردن قابلیت حذف‌نویز فعال ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین از بلوتوث چندنقطه‌ای برای اتصال هم‌زمان به چند دستگاه، مقاومت دربرابر آب و گردوغبار (IP55) و کدک‌های AAC، aptX و SBC پشتیبانی می‌کند.

به گزارش ورج، هدفون Elite 5 از درایورهای ۶ میلی‌متری و EQ قابل‌تنظیم بهره می‌برد. جبرا درمورد طراحی این محصول می‌گوید که بسیار راحت و جمع‌وجور هستند. شکل قطره‌ای این هدفون‌ها شبیه بقیه مدل‌های سری Elite است و از ۶ میکروفون برای بهبود عملکرد تماس‌های صوتی و حذف نویز اطراف بهره می‌برد. علاوه‌براین امکان اتصال سریع این محصول به اندروید و ویندوز وجود دارد و همچنین از دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و آمازون آلکسا پشتیبانی می‌کند.

هدفون جبرا Elite 5 با قابلیت حذف‌نویز فعال و عمرباتری 7 ساعته معرفی شد

کالوم مک‌دوگال، معاون ارشد جبرا می‌گوید:

جامعه‌ی پرشتاب امروزی درحال کاهش دامنه‌ی توجه افراد است و درهمین‌حال، پتانسیل حواس‌پرتی افزایش می‌یابد. این هدفون‌های همه‌کاره برای افرادی که تمایل دارند در موسیقی غوطه‌ور شوند و در دنیای مجازی حضور داشته باشند بسیار عالی خواهند بود.

قیمت درنظر گرفته‌شده برای هدفون جدید Elite 5 جبرا نسبت به مدل‌های کنونی این محصول در ادامه آورده شده است.

  • جبرا Elite 7 Pro معادل ۱۹۹٫۹۹ دلار
  • جبرا Elite 7 Active معادل ۱۷۹٫۹۹ دلار
  • جبرا Elite 5 معادل ۱۴۹٫۹۹ دلار
  • جبرا Elite 4 Active معادل ۱۹۹٫۹۹ دلار
  • جبرا Elite 3 معادل ۷۹٫۹۹ دلار

مطمئناً محصولات مختلف دیگری از سایر شرکت‌ها در محدوده‌ی قیمتی هدفون‌های جبرا وجود دارند. اگر به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید، هرکدام از مدل‌های ذکرشده، ویژگی‌های خاص خود را دارند که کاربر را به خرید آن ترغیب می‌کند درمورد Eltite 7 Pro، عملکرد صوتی انقلابی این محصول موردتوجه خریداران است درحالی‌که مدل‌های Active، بیشتر روی تناسب و دوام تمرکز دارند. علاوه‌براین Elite 3 با قیمت زیر ۱۰۰ دلار، برای بسیاری از افراد یک گزینه‌ی جذاب محسوب می‌شود.

هدفون‌های جدید Eltite 5 جبرا نسبت به قیمت آن‌ها، تعادل بسیار خوبی از قابلیت‌ها را ارائه می‌دهند. تنها سؤالی که مطرح می‌شود این است که آیا قادر به رقابت دائمی با سایر محصولات مشابه بازار خواهند بود یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟