حسین‌خانی و ریسک جالب در دربی کرمان


حسین‌خانی و ریسک جالب در دربی کرمان

مس کرمان در شرایطی هفته گذشته با یک نمایش موفق برای گل‌گهر در نهایت به تساوی رضایت داد که یک تصمیم جالب در این بازی گرفته شده بود.

به گزارش “ورزش سه”، نارنجی‌پوشان که به مرور توانسته‌اند در قالب لیگ برتر قرار گیرند، این هفته در پنجمین جدال فصل برابر نساجی مازندران قرار خواهند گرفت.

مس، هفته گذشته تا ثانیه‌های پایانی دربی کرمان موفق شده بود برابر گل‌گهر در آستانه برد قرار داشته باشد که در نهایت اما با دریافت گل تساوی در این مهم ناکام ماند.

فرزاد حسین‌خانی اما در این بازی حساس یک تصمیم جالب گرفته بود؛ هافبک دفاعی محبوب کرمانی‌ها با توجه به شناختی که از این پست داشت، با تصمیمی شاید پر ریسک اما در نهایت موفق از بازیکنی که سابقه سال‌ها حضور در دفاع چپ را داشت به عنوان هافبک دفاعی سود برد. محمد ستاری، مدافع اسبق ذوب‌آهن و فصل گذشته هوادار که در این فصل با پیراهن نارنجی‌پوشان به میدان می‌رود، در جدیدترین تجربه خود با نظر فرزاد حسین‌خانی به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته شد. ستاری، در دقیقه ۶۰ این دیدار به بازی فراخوانده شد و در شرایطی که به نظر می‌رسید کار سختی مقابل خط هجومی و میانی گل‌گهر پیش رو داشته باشد، با چند توپ‌گیری و در ادامه شرکت در فاز هجومی تیمش، عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد. این بازیکن، در صحنه گل دوم تیمش با پیش‌روی و ایجاد موقعیت، زمینه‌ساز خطای حریف نیز شد. ستاری که سابقه بازی زیر نظر قلعه‌نویی در ذوب‌آهن را داشته، با انگیزه زیادی این‌بار به دنبال موفقیت در ترکیب مس برابر مربی سابق خود بود و توانست که حسین‌خانی را در پایان بازی راضی کند.

حسین‌خانی و ریسک جالب در دربی کرمان

ستاری در فصل گذشته نیز در تیم هوادار علاوه بر پست دفاع چپ، به عنوان مدافع میانی نیز به کار گرفته شده بود و اکنون باید دید در این فصل و در جدال حساس این هفته تیمش مقابل نساجی قائمشهر چه عملکردی خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !