مسیر طولانی و سختی داریم؛/ خالدی: حقمان مقابل پرسپولیس باخت نبود


مسیر طولانی و سختی داریم؛/ خالدی: حقمان مقابل پرسپولیس باخت نبود

امید خالدی می‌گوید شرایط صنعت نفت در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، امید خالدی مدافع تیم صنعت نفت درباره شکست ۲-۰ برابر پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: ما می‌دانستیم که بازی سختی در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران پرسپولیس داریم اما برای سه امتیاز وارد بازی شده‌ بودیم و عملکرد خوبی هم داشتیم.

وی افزود: حق ما در این بازی باخت نبود و اگر از موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده می‌کردیم در نیمه اول با تساوی ۱-۱ به رختکن می‌رفتیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

خالدی درباره نیمه دوم این مسابقه عنوان کرد: قبل از اینکه گل دوم را دریافت کنیم برای به ثمر رساندن گل مساوی موقعیت داشتیم اما از آن استفاده نکردیم و پس از گل دوم هم تهامی یک موقعیت تک به تک را از دست داد. باز هم تاکید می‌کنم حق ما شکست در این مسابقه نبود و می‌توانستیم حداقل یک امتیاز را بگیریم.

مدافع صنعت نفت درباره تقابل هفته آینده این تیم با نفت مسجدسلیمان بیان کرد: نفت مسجدسلیمان هم امسال شرایط خوبی دارد و در چهار هفته ابتدایی لیگ نتایج خوبی کسب کرده‌اند اما ما به چیزی جز کسب سه امتیاز این مسابقه فکر نمی‌کنیم.

او در خصوص کسب یک پیروزی، یک مساوی و دو شکست در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: هنوز در هفته‌های ابتدایی مسابقات هستیم و قطعا به مرور زمان هماهنگ‌تر خواهیم شد و این نتایج را جبران می‌کنیم. مسیری طولانی و سخت در پیش داریم و انشاالله با تلاش بازیکنان بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و دل مردم آبادان را شاد کنیم.

خالدی در پایان با اشاره به تاثیر حضور طرفداران تیم صنعت نفت بر روی عملکرد این تیم گفت: واقعا باعث خوشحالی است که درهای استادیوم به روی هواداران باز شده و ما می‌توانیم از حضور آنها استفاده کنیم. هواداران پر شور صنعت نفت توان تیم ما را بالاتر خواهند برد و قطعا حضور آنها به بهتر شدن عملکرد تیم کمک می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022