اشغالگران آمریکایی و صهیونیست‌ها به دنبال ناامنی عراق بودند


اشغالگران آمریکایی و صهیونیست‌ها به دنبال ناامنی عراق بودند

رباط کریم- امام جمعه رباط کریم با اشاره آشوب و درگیری‌های اخیر در عراق گفت: اشغالگران آمریکایی و صهیونیست‌ها به دنبال ناامنی عراق بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رباط کریم با اشاره آشوب و درگیری‌های اخیر در عراق که این کشور را در آستانه یک جنگ داخلی قرار داده بود اظهار داشت: در جریان این آشوب‌ها اشغالگران آمریکایی و صهیونیست‌ها و برخی مزدوران منطقه‌ای قرار داشتند و آنها به دنبال ناامنی و بی ثباتی عراق بودند.

ترابی افزود: آمریکا، صهیونیست‌ها و برخی دولت‌های مرتجع منطقه مترصد فرصتی هستند تا ثبات عراق را بر هم زده تا به اهداف خود برسند لذا گروه‌ها و جریان‌های سیاسی عراق حول منافع ملی عراق وحدت خود را ملزم به عمل به قانون نموده و نهادهای قانونی را به رسمیت بشناسند و از برخی خواسته‌های نامعقول و تنش‌زا بپرهیزند.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور بیان داشت: این سفرها آثار و برکات فراوانی دارد و این نوع خدمت مردم را به آینده امیدوار و دلگرم می‌کند.

وی عنوان داشت: بهره برداری از طرح بزرگ آبرسانی غدیر در خوزستان در مدت کمتر از یک سال با وجود همه محدودیت‌ها و کمبودها برگ زرینی در کارنامه یک ساله دولت سیزدهم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟